Ligger nerbäddad i soffan o kollar efter nya däck
Tack för bra tur.
Ja, det blev lite halt på slutet, mer för vissa
Ligger nerbäddad i soffan o kollar efter nya däck
Tack för bra tur.
Michelin power ct2 är jäkligt prisvärda nu. Och Bridgestone BT 016 PRO
Jag satte kameran upp o ner för att få den närmare backen...trodde i min enfald att kameran skulle vända bilden automatiskt,,men icke. en dags filmande upp o ner finns att se. Sen filmade den hela vårt fikastopp, en husvägg i 30 min.
Bra väder imorrn(idag) inte många helgdagar kvar att köra nu kanske, så passa på och häng med ut
Vilket tempo hade du tänkt? O vilken tid?Bra väder imorrn(idag) inte många helgdagar kvar att köra nu kanske, så passa på och häng med ut
Blir svårt att hinna till 12 för min del...får bli en tur i veckan då...Mellantempo funkar gott åt mig, tänkte försöka vara på rosen klockan 12
Jag hakar gärna på idag, men jag har svårt att hinna till 12. Runt 12.45-13 funkar bättre.Mellantempo funkar gott åt mig, tänkte försöka vara på rosen klockan 12
Jag satte kameran upp o ner för att få den närmare backen...trodde i min enfald att kameran skulle vända bilden automatiskt,,men icke. en dags filmande upp o ner finns att se. Sen filmade den hela vårt fikastopp, en husvägg i 30 min.
Vänd den i nåt redigeringsprogram och släng upp vetja!
Regn här svårt att motivera sig för en turKan säga klockan 13 på rosen om det passar bättre
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|