långtur på söndag?
Troligen.. Men Monaco F1 samtidigt..... svårt val
långtur på söndag?
Jag har åkt offroaden hela våren där man sitter skönt som i tv-soffan. Idag tog jag fram R1:an för besiktning imorrn. Fasiken vad obekvämt det var . Man sitter ju som en makaron, o läskigt fort går det. Få se om jag hinner vänja mig till på söndag.
Jag har åkt offroaden hela våren där man sitter skönt som i tv-soffan. Idag tog jag fram R1:an för besiktning imorrn. Fasiken vad obekvämt det var . Man sitter ju som en makaron, o läskigt fort går det. Få se om jag hinner vänja mig till på söndag.
Haha jag förstår känslan. Räckte med att jag provkörde ett par KTM Adventure hojar här om veckan för att sen uppleva sittställningen på min sporthoj smått bisarr. Men efter någon minut var man på banan igen. Då kan vi räkna med att du kommer köra rettan med lite ställ i kurvorna nu också?
Haha Man kan köpa Adventurehojjar med 150 Hk nu för tiden. Då har man pulvret kvar, utan att behöva sitta som en märla när man kör. Äventyrshoj med streetfighter- prestanda är helt OK. Jag saknar inte sporthojjen på gatan längre.
Tråkigt att det är för tunga bara.
Tankad och klar, max 210kg tack (och minst 140hk med en toppfart på ~290).[/Q]
Inte långt ifrån. 230kg fulltankad (23 liter), 150 Hk, 270 km/h på mätaren.
Inte illa faktiskt. Hur går det på kurviga vägar? Körglädjen?Inte långt ifrån. 230kg fulltankad (23 liter), 150 Hk, 270 km/h på mätaren.
Är ok i roslagen. Regnade lite i förmiddags dock.Regn regn regn här nu :-(
Regn regn regn här nu :-(
tänkte ta det lite lugnt, första turen iår för mig. skogis kl. 11?
kanske imorgon också om någon är på, ser ut att bli bättre väder imorgon (lördag) än på söndag.
samma plats samma tid?
Gissar på att jag kommer
Är troligtvis på
Ja, det var ju nära 2 år sedan
långtur på söndag?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |