Täppas
Guest
Motorcykeln stirrar på mig varje gång jag går förbi..., måste lufta den men det är segt att bara köra själv
Någon som tänker köra en runda i em/kväll ?
Någon som tänker köra en runda i em/kväll ?
Jag drar ut en sväng idag, kommer vara på rosen för att käka nått ungefär 15.00 sen dra några svängar på bulten och kanske skansundet
Nä nu rycker det gas och slangtarmen. Någon pigg själ som kan tänka sig en tidig lördagstur typ Vaxholm kl 10.00? Bogesundsvägen nalkas och massor av fika i Vaxholm. Tydligen ska svensk sommar 2015 visa sin sämsta sida på eftermiddagen.
Förslagsvis grillen i hamnen Vaxholm kl 10.00. Okristligt tidigt men vad gör man inte när Pölman hotar med eftermiddagskiss. ������Såg inte att du skrivit men jag vill åka imorgon. Vart vill du samlas?
Förslagsvis grillen i hamnen Vaxholm kl 10.00. Okristligt tidigt men vad gör man inte när Pölman hotar med eftermiddagskiss. ������
Tänker nog ta färjan som går 0954 från värmdö. Så är väl framme 1020 ungefär. Eller ska du åka runt stan?
Det blir kryssning för mig oxå. Se ya in Vaxholm.Tänker nog ta färjan som går 0954 från värmdö. Så är väl framme 1020 ungefär. Eller ska du åka runt stan?
Tack själv. Roslagens vägnät levererar.Tack för idag. Bra taiming med vädret.
Förlåt till alla medtrafikanter(mottrafikanter) så här i efterhand. Så idiotiskt vi kan bete oss när adrenalinet flödar. Jag har dåligt samvete nu i efterhand. Men jag kan skylla lite på Backe maräng o RobertF. Jag låg iaf sist och följde deras rytmn.
Brukar inte ni känna lite dåligt samvete efter en busdag? Jag får gå till prästen imorrn.
Blir det någon åka imorgon vid 19 tiden
Jag har ingen aning nu, vad sägs om att träffas vid skogis kl 19 så får vi se vad det blir för turOm vädret blir ok kan jag ta en tur.
Vart hade du tänkt åka?
Jag har ingen aning nu, vad sägs om att träffas vid skogis kl 19 så får vi se vad det blir för tur
Synes kl 19
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |