Skulle passa mig fint också med en lite kortare runda så man inte drar över servicen med alldeles för många mil
Ses på donken svea för en gångs skull? 11:30?
Skulle passa mig fint också med en lite kortare runda så man inte drar över servicen med alldeles för många mil
Kanonfika också!
View attachment 411048
Ses på donken svea för en gångs skull? 11:30?
WTF
En stelnad lerhög med en stenkula på toppen och strösslad med färgade glasbitar... vart fikade ni...och var den god
Tack för trevlig tur så länge det varade... Laddning = Bra enligt voltmeter, batteri =
Fasen blev ingen färja för oss heller... först kom en blåljusande polisbil och stal första färjan helt ensam, inför nästa färja kom en blåljusande brandbil och stal den andra färjan helt ensam, sen skämtade vi om att det säkert kommer en ambulans snart och stjäl den tredjefä..... sen kom det en blåljusande ambulans och stal den tredje färjan helt ensam ..
blev cruising och bombning på bulten via motorvägen istället.. lika bra det eftersom vi mötte ännu fler blåljusande enheter hemåt.
(ja med ett friskt batteri borde den kunnat dra igång hojen åtm en gång efter att du kört till vaxholm, såvida din gps inte drar alldeles för friskt med kräm!)
Tjoho! Är det någon som ska ut imorrn? (18/9) Efter att ha åkt förbi träffen inne i stan ikväll så är man ju grymt sugen på en tur.
Är gärna med på en tur!
Dock så jobbar jag till 20:30, men efter det kan jag!
Blir tyvärr lite sent för mig.. Blir så förskräckligt kallt då
nån som ska ut imorrn å köra? slutar 13.00 så nån gång efter det är jag redo
nån som ska ut imorrn å köra? slutar 13.00 så nån gång efter det är jag redo
bestäm dig vilken sida du vill åka på, jobbar ju som sagt i hammarby sjöstad så blir det norrsväng så kan vi ju mötas upp där
bestäm dig vilken sida du vill åka på, jobbar ju som sagt i hammarby sjöstad så blir det norrsväng så kan vi ju mötas upp där
Om det blir norrut och medeltempo vill jag medPM:at dig.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|