Medel och snabbturer i Sthlm

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Ni kan ju messa här när ni åker från Vaxholm så får vi se om jag möter upp på Värmdösidan...MEN det är ett rafflande MotoGP kl13.30, så jag är tveksam om jag hinner med allt. Kör klokt

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Tack för trevlig tur så länge det varade... Laddning = Bra enligt voltmeter, batteri = :arsele

Fasen blev ingen färja för oss heller... först kom en blåljusande polisbil och stal första färjan helt ensam, inför nästa färja kom en blåljusande brandbil och stal den andra färjan helt ensam, sen skämtade vi om att det säkert kommer en ambulans snart och stjäl den tredjefä..... sen kom det en blåljusande ambulans och stal den tredje färjan helt ensam :7peta :smasha:huvet..

blev cruising och bombning på bulten via motorvägen istället.. lika bra det eftersom vi mötte ännu fler blåljusande enheter hemåt.

(ja med ett friskt batteri borde den kunnat dra igång hojen åtm en gång efter att du kört till vaxholm, såvida din gps inte drar alldeles för friskt med kräm!)

Horn1

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
Hornet 600, LS650
Fasen blev ingen färja för oss heller... först kom en blåljusande polisbil och stal första färjan helt ensam, inför nästa färja kom en blåljusande brandbil och stal den andra färjan helt ensam, sen skämtade vi om att det säkert kommer en ambulans snart och stjäl den tredjefä..... sen kom det en blåljusande ambulans och stal den tredje färjan helt ensam :7peta :smasha:huvet..

blev cruising och bombning på bulten via motorvägen istället.. lika bra det eftersom vi mötte ännu fler blåljusande enheter hemåt.

(ja med ett friskt batteri borde den kunnat dra igång hojen åtm en gång efter att du kört till vaxholm, såvida din gps inte drar alldeles för friskt med kräm!)

Jamenvafaaan va allt var jobbigt då... :gnissla

Next time...

off

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV1000S -03, Honda CBR600 F3 -97, Hyosung GT 650 -09, BMW f650 -99, BMW K75 - 94, Honda CBR 125R -04
Nån som ska ut idag?

Fisk2

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2014
Hoj
Bandit 650
Tjoho! Är det någon som ska ut imorrn? (18/9) Efter att ha åkt förbi träffen inne i stan ikväll så är man ju grymt sugen på en tur.

off

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV1000S -03, Honda CBR600 F3 -97, Hyosung GT 650 -09, BMW f650 -99, BMW K75 - 94, Honda CBR 125R -04
Tjoho! Är det någon som ska ut imorrn? (18/9) Efter att ha åkt förbi träffen inne i stan ikväll så är man ju grymt sugen på en tur.

Är gärna med på en tur! :banana

Dock så jobbar jag till 20:30, men efter det kan jag!

Last edited:

litzter

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
nån som ska ut imorrn å köra? slutar 13.00 så nån gång efter det är jag redo

off

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
nån som ska ut imorrn å köra? slutar 13.00 så nån gång efter det är jag redo

då drar vi litzter! jag e på, verkar bli kyligare i helgen så lika bra o passa på imorgon! men obs vill dra rätt tidigt (efter lunch som du nämnde medan det är varmt då) :tummenupp

(totalt velig om norra eller södersidan dock, men södersidan e ju sååååå nice om man redan befinner sig där haha)

litzter

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
bestäm dig vilken sida du vill åka på, jobbar ju som sagt i hammarby sjöstad så blir det norrsväng så kan vi ju mötas upp där

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring