Crasy_Ninja
Ny medlem
- Gick med
- 28 May 2007
- Hoj
- ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Som ni kanske förstår av rubriken så letar jag efter en mediaspelare som klarar av att spela upp 3D-filer i olika format. Jag har en PS3:a hemma som jag hade tänkt använda till just detta men jag får det inte att fungera, den stödjer 3D uppspelning från en BR skiva men inte från filer jag flyttar över från datorn. Har även testat att ta ner ett program till datorn som heter PS3 Media server, med det programmet ska man kunna streama filer direkt från dator till PS3:an. Inget verkar funka och jag kan inte hitta något som gör mig klokare på Google heller.
Någon som har några tips på hur jag ska göra för att få det att funka alt om det finns någon annan mediaspelare som klarar av 3D. Bonus skulle oxå vara om det går att koppla samman allt i nätverket.
Jag kör Mac hemma men det ska väl inte vara några problem.
Någon som har några tips på hur jag ska göra för att få det att funka alt om det finns någon annan mediaspelare som klarar av 3D. Bonus skulle oxå vara om det går att koppla samman allt i nätverket.
Jag kör Mac hemma men det ska väl inte vara några problem.