Medlemsavgiften för 2011

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Då var man betald och klar :tummenupp

Fick påminnelse av Maverick men för något så här viktigt behövs inte det, men tack ändå :krama.

Ska smiska mycket bana 2011 och hoppas att vädergudarna är på vår sida :Bugar. Så ni som dansade regndansen 2010, låt bli!

Jag ska bara dansa lite....jättelite :7peta

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Hoj
Specialized 20 gear

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
Trodde bara han ville visa sina regndäck men det var alltså allvarligare än så, konstig böjelse det där :va

Ääää. Här har man försökt övertyga alla att man gillar att köra i regn så knäcker ni det egentliga syftet så enkelt :huvet :tungan

Det är ju kul med regn. Man behöver inte köra lika fort då. :död

Man behöver inte....men gör det ändå....nästan :yoparty :tummenupp

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,
Gå in i fliken bokningar så är det bara att betala så är det klart:tummenupp

Förstår jag det rätt att om man inte är medlem sen tidigare och vill bli är det bara att betala in dom 500:- och då blir man medlem och får ta del av de lägre priserna vid bankörning ? och förtur till bokningar etc ? :va

heueh

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1, Honda CB1000R
Förstår jag det rätt att om man inte är medlem sen tidigare och vill bli är det bara att betala in dom 500:- och då blir man medlem och får ta del av de lägre priserna vid bankörning ? och förtur till bokningar etc ? :va

Helt rätt!

Krusebergaren

Ny medlem
Gick med
29 May 2010
Hoj
-02 KTM DUKE II. SMT 990 -10
Hej
jag trodde jag skulle betala min första medlems avgift, men jag e tydligtvis inte begåvad nog, för jag vet inte vad dibs är o hittar ingen flik som heter bokningar! vad e tricket?

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Hej
jag trodde jag skulle betala min första medlems avgift, men jag e tydligtvis inte begåvad nog, för jag vet inte vad dibs är o hittar ingen flik som heter bokningar! vad e tricket?

Hej Hittar du till hemsidan? Anars hittar du adressen här

http://www.sydskanesemse.nu/

logga in eller registrera dig sen hittar du fliken bokning.

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,

En tanken oxå när det gäller medlemsantalet, är det höjt jämfört med förra året? Såg när jag betalade min medlemsavgift att det fanns ca 1600 platser kvar.

Om nu medlemsantalet är höjt avsevärt blir det då inte väldigt svårt att komma med på nån bankörning om man inte är väldigt snabb att boka in sig precis när bokningslistan släpps? (om antalet medlemmar ökat avsevärt) vill säga.

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Finns de något satt datum på när dagarna blir bokningsbara?
Mest så man vet när man ska vara på hugget :D

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
En tanken oxå när det gäller medlemsantalet, är det höjt jämfört med förra året? Såg när jag betalade min medlemsavgift att det fanns ca 1600 platser kvar.

Om nu medlemsantalet är höjt avsevärt blir det då inte väldigt svårt att komma med på nån bankörning om man inte är väldigt snabb att boka in sig precis när bokningslistan släpps? (om antalet medlemmar ökat avsevärt) vill säga.

Att det står 1600 platser kvar är för att vi måste sätta ett fast antal platser och för att dessa inte ska ta slut så överdriver vi en del.
Det har med hur bokningen/hemsidan är uppbyggd. Inte optimalt men så länge vi har kvar nuvarande sida måste vi göra så.
Nu har jag inte kollat på sistone men skulle gissa på runt 200-250 betalande än så länge.

Finns de något satt datum på när dagarna blir bokningsbara?
Mest så man vet när man ska vara på hugget :D

Vi ska väl egentligen bara förhandla klart med SRW samt stänga för medlemsavgiften så tanken är att innan 1 mars ska det gå att boka :tummenupp
Kan vara att vi drar igång redan i februari men det lär dyka upp info både på hemsidan och här + facebook

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping