Pirate-girl
Ny medlem
Jag är okunning men vill lära mig meka med hojen så man kan fixa de vanligaste slitagen mm. Lätt lärd men gillar inte att prova innan någon visat hur man gör. Hojta till om det finns intresse och ork att visa och lära
Om inte annat kanske vi kan ordna nån kurs
Är det tillräckligt många så går det kanske att hyra in nån meck för ett antal mekkurstillfällen,,
Ev SMC kan ha ideer
Men ett måste blir just "Kursplan"
Själv vill jag lära mig och justera stängarna på Desmo hojar ....
Finns ju oerhört mycket litteratur och videos om just desmoventiler på nätet, sett bra guider på youtube t.ex.
Sant, men de tar inte upp T ex att "vissa" modeller använder Titan "knaster" som är av "engångs" typ ,som ska "plattas" till för att man ska kunna mäta rätt osv osv ( bara en grej )
Vill gärna ha den infon ifrån en som har meckat de olika modeller av dessa och vet vad hen gör..
( det blir så dj--a dyrt och göra fel )
Tänkte ha liv i ämnet igen men skulle behöva någons expertis och verktygs lån då jag behöjer byta bromsbeläggen på frugans hoj. Om någon har tid å lust att hjälpa oss så säg gärna till
Tänkte ha liv i ämnet igen men skulle behöva någons expertis och verktygs lån då jag behöjer byta bromsbeläggen på frugans hoj. Om någon har tid å lust att hjälpa oss så säg gärna till
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|