Mek/Service hjälp zx9r Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Min cykel har nu rullat ganska precis 3600 mil, så det är nog dax att serva henne...

Finns det någon i Nyköpings trakten som är duktig har tid och lust som kan hjälpa mig med detta, självklart mot en slant?

Jag är oxå intresserad av att få va med och lära mig...:va

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tack! grymt bra, har faktiskt letat efter mekhandböker på nätet utan resultat... så tack än en gång för länken skall skriva ut den så fort jag har möjlighet.

Är trots detta intresserad av hjälp med att skruva, jag tror inte att jag har tummen mitt i handen men jag är dock nybörjare.

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Jag gör ett litet tillägg efter som att jag inte direkt har fått något napp... är det någon som är duktig på att skruva som inte bor i Nyköping men inte allt för långt här ifrån (Radie ca 10 mil) så skriv till mig.

Behöver oxå kränga om två däck om det finns någon som kan hjälpa mig med det?

Dessutom så har treans växel börjat att krångla på höga varav (svår att få i) kom i och med en oljeservice kan det bero på det? Eller skall jag börja ora mig?

RSterner

Slakthuset MC
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha R1 2007
Kolla under Klubbar så finns Slakthuset MC, en lokal nyköpings klubb med massor av mekkunnigt folk, sen är frågan om någon har tid och lust. Men värt ett försök.. Finns killar som kan kränga däck där nere.

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Ok, tack för tipset!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...