Så då var mitt styre bytt! nån som sugen på kolfiberstyret jag hade på innan?
Nepp, inte sugen.
Men vad blev det för styre nudå, lika rakt som förra eller?
Bilder bully, alltid bilder
Så då var mitt styre bytt! nån som sugen på kolfiberstyret jag hade på innan?
näe det låter som att det borde funka. men aja, hojen är i patriks händer nu så vi får se vad han säger. väntar med spänning att få tillbaka den i prima skick, även nerdrevad och eventuellt med PCIII och sportfilter på. för då ska jag montera på nya framlyktan som dyker upp vilken dag som helst nu. kommer bli grymt snyggt!
Hahaha prima skick...du får kanske tillbaka den om 6mån och då förmodligen i ok skick....om du lämnat in den hos dem!
Nepp, inte sugen.
Men vad blev det för styre nudå, lika rakt som förra eller?
Bilder bully, alltid bilder
Hahaha prima skick...du får kanske tillbaka den om 6mån och då förmodligen i ok skick....om du lämnat in den hos dem!
Får ju så dålig respons när jag lägger upp bilder så tänkte att det kanske inte är intressant.
Men för din skull ska jag lägga upp det senare.
Va, har du inte fått mycket respons på kukbilden? Trodde den skulle fylla din inbox dIREckT!
vart en helsvart från Biltema, inte lika rak som kolfiberstyret så man sitter mer upprätt.
Får ju så dålig respons när jag lägger upp bilder så tänkte att det kanske inte är intressant.
Men för din skull ska jag lägga upp det senare.
vart en helsvart från Biltema, inte lika rak som kolfiberstyret så man sitter mer upprätt.
Va, har du inte fått mycket respons på kukbilden? Trodde den skulle fylla din inbox dIREckT!
Men han är ju en vandrande kuk.. inget nytt = dålig respons.
måste meka bakhjulslager igen på husan.
MFB....
kan tyvärr inte hänga på till thörnan jobbelijobb då...dock har det börjat meckats i garaget, plockade ur tändstiften idag för lite byte men helvete vilket jobb....fick ju fan riva bort tank kylare å tändningsboxarna för att komma åt skiten...små var dem oxå så nu är det stor service på hojen inför sommarn men lycka och framgång kommer alltid med problem en gubbjävel fick för sig att backa in i bilen utanför garaget och bjuda på en fin buckla över båda dörrarna så står fanskapet å skriker på mig när det är han som inte orkar vrida skallen i sin oförsäkrade bil...gubbjävel...
kan tyvärr inte hänga på till thörnan jobbelijobb då...dock har det börjat meckats i garaget, plockade ur tändstiften idag för lite byte men helvete vilket jobb....fick ju fan riva bort tank kylare å tändningsboxarna för att komma åt skiten...små var dem oxå så nu är det stor service på hojen inför sommarn men lycka och framgång kommer alltid med problem en gubbjävel fick för sig att backa in i bilen utanför garaget och bjuda på en fin buckla över båda dörrarna så står fanskapet å skriker på mig när det är han som inte orkar vrida skallen i sin oförsäkrade bil...gubbjävel...
Själv har man beställt lite delar från ebay så snart kommer ni inte känna igen min hoj
Nu blev man ju riktigt nyfiken, du får ge en ledtråd!
Dessa fick jag från posten idag
Tanken är att ha ett par kåpor vid försäljning
Ska försöka ha kvar streetfighter styret om toppkåpan tillåter detta, annars så monterar jag på clipon:en upp och ner samt rakställda som man ser vissa hojar stunthojar ha från staterna.
Men med ska pimpas mer
nice Bully, hongkong? Pris?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring