MELL´s Hollywood Crash

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Fireblade 929
Pratde nyss med Anna. John mår efter omständigheterna rätt så bra. Han är trött förståss men det kan man ju förstå efter gårdagens 10 timmars operation. Han ligger fortfarande kvar på IVA för obs. efter operationerna.
Ena benet var rejält trasigt upp till knät och andra benet har en fraktur högt upp på lårbenet och en skadad fotled.
Operationerna har gått bra enligt läkarna så hoppet om att han blir bra är goda. John har dock en mycket lång rehabilitering framför sig och kommer att behöva stöd. Även Anna behöver vårt stöd då hon också sitter mitt i smeten.
Just nu är det kanske lite tidigt att hälsa på honom då han mest sover men han lär ju ligga kvar på las ett tag. Dagarna på las blir rätt tråkiga så hälsa gärna på lite senare!

mcmell

mcmell
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
KTM adv 990 -07, Triumph -69
Toktur i oturen.

John är en envis kämpe och det känns bra att veta i denna situation. Vi hoppas förståss alla att det kommer att gå bra. Sedan kan man undra om det hade gått bättre med BMWn när man ska köra offroad så där.

Ska vara helt ärlig och säga att det kändes inte riktigt bra när han körde förbi här på Hållnäs med den där tokmaskinen med en miljard hästarkrafter. Jag får väl ta och skicka upp Trajan till Skelefteå så han har nått att köra på i vinter. Tjugo mil ska den nog klara av att rulla innan nästa motorexplossion iaf.

Just nu önskar man dock att sverige inte var så avlångt. Hade gärna hälsat på honom på sjukan, men så blir det inte. Ni får hälsa honom så mycket dom av er som kommer att åka in till honom. Krama Anna från mig också.
Ha det bra. Önskar er en lång höst (om ni inte har en ny snöskoter förståss) och goa mil.

Olov.
Brorsan till John.

Rock on! :yoparty

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Tänkte försöka titta förbi på sjukan imorrn, antar han hamnat på sal då, sitter o dricker hos en polare nu så ursäkta stavfel etc.

Får hoppas på att John inte är hoijrädd nu, får väl låna ut min fiddy till honom så han får börja om från början :) han kom tydligen ihåg allt om hänt men Therese var vänlig (läs chockad) nog att berätta -Men John du har ju krashat din fina fina kawwa!!! varpå John svarade -Vilken kawwa? :) allt blir nog bra i slutändan, aldrig roligt när någon krashar men funkar bäst att skratta åt allt roligt som händer runt omkring istället för att sörja allt skit som hänt...

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Shit john! Hoppas allt med operationen gått bra så du kan få fart på dina ben igen! Krya på idig och många tankar till både John och Anna från östersundarna Olov och Anna!

Petrol 929

Tobbe
Gick med
27 May 2007
Hoj
Fireblade 929
Tråkigt

Här är man borta några dagar och jobbar och vad läser man det första man gör. At
tans skit men tur i oturen som det verkar hoppas att allt skall gå bra och att du kommer igen på en ny moppe snart. Krya på dig nu mvh Tobbe

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Trist John!
Du är en kämpe så detta blir en baggis! :tummenupp

Krya på dig! :)

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Trist att höra, men kul att det gått såpass bra! Mell har väl ett par vurpor i sitt register nu? Själv har jag inte vågat köra mer sedan sommaren då jag blev påkörd.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Hoppas att du läker ihop som planerat efter operationen. Ska komma upp och hälsa på snart :pannkyss

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Blir tydligen så att jag åker ner till umeå en sväng på söndagkväll, om det är så att någon vill skicka någon "krya på dig" pryl till John så kan jag ta med saker upp, kör en caddy så har ganska bra med lastutrymme :tummenupp

Glömde det, kanske inte läser här inne så slå mig en signal om det skulle vara ngt 070 5684718

Last edited:

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Hur ser läget ut idag?

Jag & Anders "Ghandi" var & besökte honom i söndags kväll. Han ligger fortfarande på Iva & mådde inge vidare. Har mått väldigt illa av smärtlindringen han fått & inte kunnat äta så mycket. Blek & ångest fylld tyckte jag han såg ut att vara. Tyckte han såg fräschare ut på Iva kvällen olyckan hände! Nåväl, vem skulle inte må räv av allt han fått gå igenom. Får nog stanna på iva ett tag trodde han! Skall gå förbi där ikväll innan nattskiftet & kolla hur läget e me han & Anna!
Ha de! //Therese

Mostermari

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
SV 650 S -05
Robert har pratat med John idag (Torsdag) och han mår ganska bra. Han har fått flytta från Iva till en avdelning. Vänsterbenet ska opereras igen imorgon. Han hälsar att han inte orkar med några besök i helgen utan väntar gärna ett tag till. Går allt bra så får han kanske åka hem i slutet av nästa vecka.

Buddha

Chefs ämne
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Pojken har en ski doo men jag är utan än
Hoppas att allt går bra med rehab mm.
krya på dig

/P:nurse

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Tjohej på er!
Kul att läsa alla krya på dig hälsningar.
Nu är jag hyffsat pigg och har hittat en dator på sjukhuset.
Jag mår ganska bra, men i morgon opereras jag igen. Jag ska vrida om lårbenet så att min fot ska peka åt rätt håll, de satte ihop mig lite fel. :näsblod
Jag kanske får komma hem i mitten på nästa vecka. Sen är det bara 10 veckor innan jag får stödja på mitt vänstra knä.

Att köra enduro med en ZX12 i 100 blås är inget jag ska göra om.

Ha det bra, Anna hälsar också.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...