Men vad i helvete!

Fast i ett race så gäller det att komma i mål oxå.. :gnissla

Checa kan nog vara ruggigt snabb på rätt hoj i rätt team,men tror inte han eller nån annan kommer rå på Rossi den här säsongen heller..

P@trik skrev:
Fast i ett race så gäller det att komma i mål oxå.. :gnissla

Checa kan nog vara ruggigt snabb på rätt hoj i rätt team,men tror inte han eller nån annan kommer rå på Rossi den här säsongen heller..

Du har så rätt. Tack och lov. Checa är inte min favorit direkt. Träigare person får man leta efter. Skulle vara Kenny Roberts jr då.

Coolt!! Ser på listan att Jeremy McWilliams körde aprilia idag! Tidigare dagar körde han Proton! Han är nog den förste som på en säsong kört för två olika märken på ett test?

Axxexs skrev:
Coolt!! Ser på listan att Jeremy McWilliams körde aprilia idag! Tidigare dagar körde han Proton! Han är nog den förste som på en säsong kört för två olika märken på ett test?

Han hamnar väl i BSB sedan så det spelar väl ingen roll vad han kör nu.

Detta säger inte ett skvatt men tänk vad kul det kunde varit om Ducatin ätnligen blir riktigt bra så att Loris Capirossi får visa att han är seriens kanske näst bäste pilot.

Loris hade visst blivit tillsagd att ta det lugnt för att han inte skulle riskera att vurpa och slå sig för att han skulle närvara på en motormässa i Belfast i helgen. Han lämnade testet efter halva dagen för att åka dit. Näst snabbast trots att han tog det "lugnt"! :3freak

Macho Woman skrev:
Du har så rätt. Tack och lov. Checa är inte min favorit direkt. Träigare person får man leta efter. Skulle vara Kenny Roberts jr då.

Checa är underskattad, vilket gårdagens träning visar. Träig? Pedrosa får ett glas vatten att framstå som spännande....i intervjuer då.

Laconi ska kära SBK. Han får köra GP hojen som en "Bonus" och han kan ju ge feedback också. Det är ju en del som får köra andra hojar som "tack", Pedrosa och Dovizioso tex.

Checas tider kan ju bero på att Bridgestone har hittat ett "killer" kvaldäck. Det behöver ju inte vara att Checa eller Duccen är så jäkla bra. Men kul är det med lite överraskningar.

Skitkul att Checa överraskar alla.

Inte för att jag gillar Checa speciellt; det gör jag inte. Men vad som helst som rör om i grytan är bra; vem gillar enformig upprepning?

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick