Men vad i helvete!

Nån som har nån aning om varför jag inte kan få upp bilderna från sidan?
När jag går via arkivet och trycker på en bild så händer inget.
Kan se den som är länkad på sidan, men inga andra.
Är mitt flash för gammalt eller nåt?

rookie skrev:
Såg Laconi i listan...är det bekräftat att han ska köra MotoGP? Nåt jag missat bara? :va

Dom använde bara honnom som testförare nu. Han fick testa olika elektronikdelar: "Today was also the final day of testing at Jerez for Régis Laconi with the development team Desmosedici. Laconi continued to work with the new electronic components, the Frenchman completing 56 laps and setting a best time of 1:41.853."

Relapse skrev:
Checas tider kan ju bero på att Bridgestone har hittat ett "killer" kvaldäck. Det behöver ju inte vara att Checa eller Duccen är så jäkla bra. Men kul är det med lite överraskningar.

Stämmer bra det med. "In collaboration with Bridgestone technicians, Loris Capirossi and Carlos Checa worked non-stop for three days on the testing programme aimed at finalizing the new tyres for next season. Both riders put in numerous sequences of laps on their Desmosedici machines, and for the first time also used qualifying rubber."

Honda kommer väl prova sina kvaldäck idag kanske?

Buster skrev:
Jaa! Det skulle bli så tråkiga race.
Det är väl bra att Rossi får lite motstånd genom de andra kan få köra bättre hojar.

Rossi kommer alltid att sitta på den "bästa hojen"....konstigt eller hur..

Axxexs skrev:
Men inte nästa år! Blata v6 i den då! :)

Då ja... :rolleyes:

Konstigt projekt det där, känns lite som MZ:as för några år sen. "Vi skruvar ihop något så vi se om det fungerar"

P@trik skrev:
Rossi kommer alltid att sitta på den "bästa hojen"....konstigt eller hur..

Inte särskilt, eftersom inte nog med att han är jäkligt duktig chafför, han är också en jävel på att utveckla hojar!
En sak är att köra en hoj snabbt, en helt annan är att ge rätt inputs till teamet för att förbättra hojen...och Rossi råkar ha båda begåvningarna! :tummenupp

McFille skrev:
Inte särskilt, eftersom inte nog med att han är jäkligt duktig chafför, han är också en jävel på att utveckla hojar!
En sak är att köra en hoj snabbt, en helt annan är att ge rätt inputs till teamet för att förbättra hojen...och Rossi råkar ha båda begåvningarna! :tummenupp

Inte helt hans förtjänst bara. Han har Jeremy Burghes (stavning?) till sin hjälp också, och han är väl rent överjävlig på det där att utveckla hojar.

Jo, han har jäkligt kompetent personal bakom sig...ingen slump att Jeremy Burgess har fått fram så många duktiga förare genom åren...

McFille skrev:

Det var det jag menade,det är föraren som gör hojen.
Sätt rossi i suzuki teamet så kommer snart suzuki ha dom "bästa hojarna"..

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back