Mer Brittan Spjut åt folket

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
*fumlar efter glasögona* VA e d ni säger?? Britta borg?? Hmm e inte hon äldre? Hmm Tacka vet ja den där amerikanskan Britney Spears,, d e minsann en riktig flicka d! Spela roll om hon nu e dopad,porslins tänder,silicon/saltlös bröstinplantat hursomhelst så ser hon ju SÅÅ JÄVLA BRA UT!! Eller e d nån helre som vill ha en "orginal tjej" med Austin Powers tänder bara för att d e mer "äkta"?? Äsch!! Sluta ljug!! Snyggt e snyggt,,fejk må så va. Man vill ju ha d bästa,, Eller?

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
BJ_nkpg skrev:
På väg ner? Kan man alltså sjunka lägre? Ja ja... Hon kan ju alltid satsa på sin filmkarriär... :D

Edit: Hon ser bra ut iaf...

Hon är ju på en bra början till en ny karriär nu. Eftersom ingen tycker om henns musik (okejdå 8 åringar som leker med barbies) så tror jag att en branch som hon skulle tjäna feta dinaler är vuxenfilms branschen, eller vad säger ni. Där finns det ju iaf efterfråga :p

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
HAYABUSAHENKE skrev:
*fumlar efter glasögona* VA e d ni säger?? Britta borg?? Hmm e inte hon äldre? Hmm Tacka vet ja den där amerikanskan Britney Spears,, d e minsann en riktig flicka d! Spela roll om hon nu e dopad,porslins tänder,silicon/saltlös bröstinplantat hursomhelst så ser hon ju SÅÅ JÄVLA BRA UT!! Eller e d nån helre som vill ha en "orginal tjej" med Austin Powers tänder bara för att d e mer "äkta"?? Äsch!! Sluta ljug!! Snyggt e snyggt,,fejk må så va. Man vill ju ha d bästa,, Eller?

Om man ska va ärlig en stund så tar jag 76 ggr hellre en tjej med "normalt" utseende och som är helt nöjd med sig själv, än en retucherad miss universum med komplex.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Lokke skrev:
Om man ska va ärlig en stund så tar jag 76 ggr hellre en tjej med "normalt" utseende och som är helt nöjd med sig själv, än en retucherad miss universum med komplex.

Precis så är det. :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lokke och MrGoofy är ena goa gubbar. Dom verkar veta vad dom snackar om! :Bugar

klart man tänder på snygga grabbar o snygga tjejer.
men i grund o botten vet vi alla att såna perfekta tjejer som finns i tidingarna kanske inte riktigt existerar...
Men ni är ju så kloka så det vet ni nog redan ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men det finns inga "normala" kvinnor. ALLA tjejer är psykon, det är bara graden av psyko som varierar. Välj en, vilken som helst. Dom är psyko allihop ändå. Hellre ett snyggt psyko om man får välja.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mattias skrev:
Men det finns inga "normala" kvinnor. ALLA tjejer är psykon, det är bara graden av psyko som varierar. Välj en, vilken som helst. Dom är psyko allihop ändå. Hellre ett snyggt psyko om man får välja.

Ungefär samma som med er pojkar/ män då :hej

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
KNAS skrev:
02.jpg

Mums!

Gissar på att den är ganska tillfixad. Sån häck har hon garanterat inte i verkligheten!!!

Henken

Guest
Jag skiter rätt hårt i om hon är retuscherad med massa komplex.
HON ÄR RIK

Jag tar två

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
maverick_750rr skrev:
Gör inget, jag är jätteavis på dessa personerna :(

750RR

Fan mavve, håller med dig. Bilderna på Arnie från 70-talet är riktiga kultbilder.
"Arnold for president"

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Henken skrev:
Jag skiter rätt hårt i om hon är retuscherad med massa komplex.
HON ÄR RIK

Jag tar två

:D

Jepp! Så har man åtminstone racing-budgeten fixat för nästa säsong! :tummenupp :rock

Så behöver jag inte vänta på att min flickvän ska börja skriva böcker å bli nästa JK Rowling.... :rolleyes:

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Bikerbitch skrev:
Hur skall vi tjejer göra då, vi som söker spons till RR säsongen.
Bli vänner med Brittan kanske :rolleyes:

Fixa till en sån här så grejar det sig garanterat

Bifogat

• spons.jpg
    spons.jpg
    5.4 KB · Visningar: 235

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Mattias skrev:

Inte min tjej. Hon är både snygg och psykiskt mycket stabil. Världens bästa helt enkelt. :fakta

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy