Mera xboxfrågor :)

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jag tvivlar starkt på att xfer skulle känna att det finns en patch som är packad, och skicka med den, det är alltså en fil som ändrats efter att iso-filen packats ihop.. så kör över den i efterhand.

Standard användarnamn och lösenord är xbox i båda fallen. Ip adressen är nog satt på dhcp som standard, har du ingen dhcp server får du klicka i en manuellt, sätt då pc och xbox på samma nät..

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
Ämen asså xfer patchar själv. Inte lägger till en medföljande patch utan fixar en egen. Funkar alltid kalas för mig.

Bulan

*bonk*
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
såld
BillS skrev:
Ämen asså xfer patchar själv. Inte lägger till en medföljande patch utan fixar en egen. Funkar alltid kalas för mig.
Det är bara Mediapatch som den gör automatiskt..
Något som du eg inte behöver med nyare bios.

Denna patchen det pratas om här är en separat fil för just det spelet, en fix som releasegruppen släppt efter själva spelreleasen.. t.ex. en PAL-fix eller något...

Och som Scud sa.. antagligen DHCP på boxen.. kolla inställningarna i din dashboard vad du har för ip-inställningar.

I övrigt finns det ett program som heter Xit som kan packa upp rarfilerna själv samtidigt som den för över det hela till xboxen..

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...