Jonte76
Sporthojsnörd
Kakan skrev:japp de å panskar kexen är en hit hihi
Har inte smakat dom!Låter inge vidare
Kakan skrev:japp de å panskar kexen är en hit hihi
raceman_peps skrev:927572Små torra saltade fiskar som man får istället för jordnötter på malaysia airlines inrikesflygningar... Fy för den lede så äckligt. Tur att det satt en inföding bredvid som gladeligen smaskade i sig skräpet.
honkiie skrev:2530822jag äter plättar med kaviar och ser inget fel med det. De flesta brukar inte förstå om jag skojar eller ej. Med plättar så menar jag alltså smet gjord av mjölk, mjöl och ägg som man steker i en stekpanna.
JAMEN FY FAN!!Miks skrev:930849Det äckligaste jag prövat måste vara Surhaj (pissehaj), en isländsk delikatess.
Dom gräver en grop slänger i en haj och PISSAR på den sen fyller dom igen hålet och väntar en månad, gräver upp den och äter hajen. :kocko
Smakar mest ammoniak med en svampig konsistens.
Här bereder man hákarl (håkärring) till surhaj. Hajen fångas på 500 m djup i Breiðafjörður. Den är giftig. För att bryta ner giftet måste hajköttet först grävas ner i jorden i 3-4 veckor. Sedan hängs det på tork i ytterligare lika lång tid. Surhaj blir vit i köttet och smakar som övermogen camembert (ammoniak).
DwD skrev:927710mest annorlunda,, hmmm ,,, ja det måste vara Svärmors mat
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |