mest touring av CBR,R1 eller GSX-R?

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
ookay, då blire 04, ska givetvis ut och provköra först. Vad är rimligt att ge för en 04:a? Jag vill ha en i bra skick och servad givetvis. Vad är rimligt? så jag inte blir helt :arsele av säljare

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Vill försöka landa på en 70, hade varit trevligt. Ni får gärna hojta till om ni hittar något bra ex någon säljer. Ska sätta span på blocket och sälja min nuvarande pärla med en tår i ögat.

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Om du tänker köpa upp dig från en R6a till en 1000cc så förstår jag inte varför du väljer mellan Supersportklassen? Ingen är gjord för att gå långa stäckor och inte heller är den gjord för att man ska packa massa grejer på dom! Satsa på nån mer Touringhoj, tillochmed Hayabusa är skönare att "toura" med än en R1 eller liknande!

Vänta nu här i två sekunder.
Har du ens kört någon av hojarna du uttalar dig om eller drar du bara "fakta" ur röva?
Jag menar inte något i stil med att noobs inte borde få skriva sina åsikter lite eftertanke innan man postar kan ju vara bra.

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Har kört zx-9r -02, r1 -01 & -03 samt cbr 954 -02 och helt klart sitter man bekvämast på kawan. Det är en lite mer upprätt körställning än de andra, nackdelen är att den är liiiiittte slöare och ngt tyngre bara.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Min åsikt är att

zx9r är bekvämast sedan kommer Cbr 954 efter det kan man klumpa in Cbr 1000 och diverse R1:eek:r.

My 50 cent´s

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Vilket FB? Har för mig att R1 inte försäkras av Bil Sport och MC som har Yamahas märkesförsäkring :S

Bilsport och MC säljer inte Yamahas märkesförsäkring (Yamaha Power Insurance), det gör Länsförsäkringar...bara en detalj....

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA