Metallica.. Nu åker jag igen!!

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Då var det äntligen klart efter en lång tids väntan sen man fick höra om det.

Metallica släpper en ny platta "Death Magnetic" den 12e september och i samband med det så har de två stycken specialspelningar för Metclubbers och de som löst M:M. En i Berlin den 12e och en i London den 15e.
De firar ju även 25 år sen första plattan så priserna är lite retro. 5 pund per biljett i London, asså ca 60 svenska kronor. :yoparty

Sagt och gjort. Detta kunde jag ju inte bara missa. Funderade länge på att åka på bägge spelningarna men bestämde mig för att bara åka till London än en gång. Såg Metallica där förra sommaren på Wembley Stadium också.

För ca tio dagar sen bokades både flyg mellan sthlm-London och boende tre nätter på nått sunkigt hostel. :tungan Vi ska ju liks bara sova där och möjligen äta lite frukost.
Sen har det varit en lång väntan fram till idag då biljetterna till konserterna äntligen släpptes. Men nu är det färdigt. Nu kan jag ordna med de sista små detaljerna på själva resan.

Summan för allt hittills per skalle är ca 1100kr för konsert, flyg och boende. :yoparty :tummenupp :tuttar

Ni ser på bilden ungefär vart jag fick plats nånstans när jag bokade i morse.
Nackdelen med ticketmaster är att man inte kan välja platser utan får bara bästa tillgängliga. De första jag fick såg ju ut att vara bakom scen.. :va

Bifogat

• 11248.gif
    11248.gif
    39.1 KB · Visningar: 52

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Fireblade 929
Vi vill se ett utförligt resereportage med bilder.
Om det nu är så att när nu cbjorkman och Ouroboros ska åka till London utan barnvakt blir ett resereportage som får visas offentligt. För övrigt ska ju någon vara kapabel att ta bilder och minnas hur resan var.
Ha så kul killar, jag är inte alls avis.

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Nu är det nära. :yoparty
Fixar med det sista inför resan nu. Har skrivit ut boardingkorten åt mig och Christer och ska snart åka ner på stan och köpa mig lite Engelska Pund så man har lite spenderpengar med sig. :)
Vandrarhemmet är mailat och de har bekräftat min bokning. Konsertbokningen ska skrivas ut och bilen vi ska köra ner till Sthlm ska hämtas.
Klockan 04.00 inatt drar vi söderut och vi kommer hem på onsdagmorgon igen.

Kan tillägga att nya skivan spelas non stop just nu för att hinna få in lite låttexter i huvudet innan konserten. :yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA