Metaltown 2008

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Opeth och Amon Amarth skulle nog kunna vara värda resan dit. Är jag ledig under dessa datum, så får det bli en sväng dit.
Synd dock att At the Gates inte spelar där...
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Jag ska dit! På lördagen bara dock, gick inte att fixa ledigt på fredagen också (jävla skiftarbete!:mad:)!
Piss och skit att jag missar Danko Jones, Hardcore Superstar och mina favoriter Bullet for My Valentine, men får väl gå på dom nästa gång dom kommer till Sverige istället:gråta.
Får helt enkelt se fram emot Dead by April, Nightwish och In Flames, hoppas det blir fetröj!!
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Nu har jag fixat ledigt och bokat fredagen med, tyvärr blev det ju ingen 2dagarsbiljett iom att jag strulade till det lite, men fan det gör inget! Bara jag får se Bullet for My Valentine är jag nöjd!!

Blir lite trist att gå själv bara, men det finns väl goa göbbar och töser där antar jag :tummenupp

Rock on :yoparty
 

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Ort
FALUN
Hoj
lös
Nu var det inte lång tid kvar! Fan vad skönt det ska bli å få höra lite skönt manglande metall live i två hela dagar. Hoppas det blir riktigt bra och att vädret blir kanon. Vi ses där:yoparty
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Finns inget dåligt väder...:näsblod
Näe men lite sol hade ju vart gött, pilsnern blir så mycket godare då på något sätt:tummenupp

Är det någon som vet om man kan få tag i typ vilka låtar artisterna ska lira? Hade älskat om Bullet for My Valentine kör "Hearts burst into fire", fast det räknar jag nästan med att dom gör. Fan vilket röj det kommer bli :yoparty
 

Eyegasm

I`ll RUN you DOWN!!!
Gick med
6 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Bygger Motard..
Fan ta er om ni festar längre än 10 för då kan jag inte sova.. Förra året fick jag ligga o lyssna på alla banden i sängen då jag va sjuk.. om ja jag nu inte skall gå i år så skall jag klippa strömen så jag får sova ifred..:gnissla
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min kära kompis stack till Norge i stället, så nu kan inte jag åka dit heller... så jäkla dött.. :(
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top