Mettet 2010

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Det är bara en snabb huvudräkning. Men det borde kunna gå ihop sig. Ett alternativ är ju att flyga ner. För begränsningen är antal passagerare i bussen. Fler än 8 passagerare så krävs busskort. Väl på plats går det ju att klämma ihop sig. Det går att räkna på många alternativ. Vet mera längre fram i vår när eller om större buss e fixad. Så i nuläget vill jag bara veta intresset. Om det är lönt och värt att ens engagera sig i detta.

Jag är väldigt intresserad som sagt.

Kan det här vara något att bygga vidare på? Int eriktigt lika flådig men samtidigt lite bättre pris...

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
WOW, va kul att de fångat den där unika känslan av ett polskt horhus där bak.
Lasse har en ballare buss på G :yoparty

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Slängde snabbt ihop ett klipp från andra tidsträningen. Är helt ny både på filmredigering o datorn jag råkade gå att köpa idag. Kraffsade bara ihop lite, ska lägga lite mer energi på de roligare klipper från heaten. Men här får ni iaf en uppfattning om banan :tummenupp

[YOUTUBE-ID]bzXvyJiiUX0[/YOUTUBE-ID]

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Slängde snabbt ihop ett klipp från andra tidsträningen. Är helt ny både på filmredigering o datorn jag råkade gå att köpa idag. Kraffsade bara ihop lite, ska lägga lite mer energi på de roligare klipper från heaten. Men här får ni iaf en uppfattning om banan :tummenupp

[YOUTUBE-ID]bzXvyJiiUX0[/YOUTUBE-ID]

Kan du ändra lite på rättigheterna? jag kan inte kika på klippet då för mig står det att videoklippet är privat.
Vill ju se :)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Hur mycket körning får man som minst?

Som minst får man köra 1 träning, 2 tidsträningar och två heat (kval heat & semi). Kvalar man inte direkt till Semi får man köra sista chansen. Tar man inte sig till sista chansen då heller får man ett tröst rejs.
Så mellan 2-3 heat kör de flesta mao.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Hur mycket körning får man som minst?

Ha ha... nu har Marcus sett filmen och vill följa med till Mettet nästa år. :yoparty Får Stambeck se filmen kommer han att vilja börja igen. :D

Hur mycket: Lägger du ihop det Barret skrivit inatt :trött(vet inte om jag begrep det själv, o jag va ju med) blev det ca 120 minuter på sex pass. Alla fick köra ungefär lika mycket, oavsett hur man placerade sig. Det blev även mycket tid över till att vara åskådare. Man behövde inte stressa ihjäl sig direkt. Och det va skönt.

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Barret du är ju Kung. Vilken förstakurva du gör.
Från 12e till andra för ett litet tag :)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Sista klippet ...fast inte någonsin då. Så illa gick det inte. :rolleyes:

[YOUTUBE-ID]eFjA4hAZAZ8[/YOUTUBE-ID]

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ajj.. Hur gick det..? :va

Hoppas inte du rullade lika många varv som kameran..

/R

Det gick bra med mig, jag har rutin! :tummenupp TM-killen blev liggandes dock medans jag kunde vara med vid omstarten (rödflaggades). Jag sprang på honom när jag letade runt bland funktionärerna efter den som hade kameran, han kom precis från sjukvårdarna då. Han såg sjukt stel o omtumlad ut, men inga benbrott eller annat dumt :Bugar

Kameran klarade sig nästan oxå :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...