haha skojar du? kommer sätta ratiorekord för denna månaden!åå vad fett .. kommer det upp på RU tror ni ?
Ja, vi kommer att sända allt som vi får producerat från Moto GP under vintern. Vi ser nu också över vad vi kan producera och visa mer under 2011 som kommer att bli en riktigt fulladdad säsong. // Thomas Ogander, kanalchef Viasat Motor.
Ja, vi kommer att sända allt som vi får producerat från Moto GP under vintern. Vi ser nu också över vad vi kan producera och visa mer under 2011 som kommer att bli en riktigt fulladdad säsong. // Thomas Ogander, kanalchef Viasat Motor.
Har Duccen druckit Red Bull? Ser ut som om den fått stora vingar.
Självklart. Men jag kommer inte säga "Alla vi vet ju att Stoner bara lånar förstaplatsen för att Jörgen har tarmvred eller sliten kamrem just nu..." när det inte går bra.
Det är skillnaden, ser du inte den?
Jojo jag ser......men alla Rossifuckon är dåliga förlorare. Och vi måste hitta alternativa lösningar. Därför skyller vi på än det ena än det andra, när våran kung inte vinner. Enkelt!!
Och väldigt störande tydligen..för övriga.
Har för mig att Ducati satt dit vingarna mitt i säsongen för att hindra wheelies i höga hastigheter..
Har för mig att Ducati satt dit vingarna mitt i säsongen för att hindra wheelies i höga hastigheter..
Jag har för mig att vingarna sitter där för att inte Stonehead ska lowsida i varenda race, bara vartannat...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|