Midlanda 28-29 Juni
Välkommen att köra torsdag och fredag 28-29 juni på Mitt Sverige banan. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 16*20-min.
Pris 800:- /mc
- Lunch & fika finns att köpa vid banan, samt på kvällen har vi middag.
- Vi på www.banakning jobbar för att våra bandagar ska vara något extra och att ni deltagare ska få uppleva något mer än bara banåkning. På våra bandagar har vi följande partners med: Touringbutiken, Bridgestone & Yamaha Motor Scandinavia.
- Yamaha finns på plats och här har ni chansen att provköra nya Yamaha R1 2007.
- Jens från Bridgestone finns på plats och här har ni chansen att prata däck.
- Touringbutiken finns på plats och visar hjälmar, handskar, däcksvärmare etc. Specialpris kommer att finnas på utvalda produkter.
Vi önskar nya som gamla deltagare välkomna.
www.banakning.nu
Peter & Micke
Välkommen att köra torsdag och fredag 28-29 juni på Mitt Sverige banan. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 16*20-min.
Pris 800:- /mc
- Lunch & fika finns att köpa vid banan, samt på kvällen har vi middag.
- Vi på www.banakning jobbar för att våra bandagar ska vara något extra och att ni deltagare ska få uppleva något mer än bara banåkning. På våra bandagar har vi följande partners med: Touringbutiken, Bridgestone & Yamaha Motor Scandinavia.
- Yamaha finns på plats och här har ni chansen att provköra nya Yamaha R1 2007.
- Jens från Bridgestone finns på plats och här har ni chansen att prata däck.
- Touringbutiken finns på plats och visar hjälmar, handskar, däcksvärmare etc. Specialpris kommer att finnas på utvalda produkter.
Vi önskar nya som gamla deltagare välkomna.
www.banakning.nu
Peter & Micke