Midlanda 30 April- 1 Maj med www.banåkning.nu

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Coolt då vet ja vem du va,,du körde som satan:tummenupp

Sjysst film..

Mr E

De gjorde ju du me. ThomasS här på forumet blev klart störd över att bli passerad av nån med lysen. Vi låg å körde 1:04 som bäst första dan å tyckte vi var kungar. Själv tyckte jag inte det gjorde nått då jag inte har nån stolthet i kroppen.

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
De gjorde ju du me. ThomasS här på forumet blev klart störd över att bli passerad av nån med lysen. Vi låg å körde 1:04 som bäst första dan å tyckte vi var kungar. Själv tyckte jag inte det gjorde nått då jag inte har nån stolthet i kroppen.

Hehe tackar kul att höra:) de va kul att få åka med er man lär sig en del att åka just i racegruppen.
Stolthet i kroppen kan man hoppa över,de e bättre å gasa och ha skoj..

Mr E

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Aaahh turboride en gammal goding:tummenupp

Mr E

Ah lite filmer, kul att få se en snutt på sig själv också :tummenupp
Måste verkligen ta hatten av, grymt kört för att vara första gången på banan.
Bara inhandla krashkåpor, däckvärmare och en hel bunt slicks :D

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r

Nu får jag nog ta och rätta dig lite:)
Det gick trots allt några sekunder fortare än 1,04 första dagen, däremot var 1,04 tider det första jag såg på laptimern och jag hade gissat på att det gick höga 1,00 tider.

Killen på svarta suzukin körde mycket bra det håller jag med om till fullo:tummenupp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Nu får jag nog ta och rätta dig lite:)
Det gick trots allt några sekunder fortare än 1,04 första dagen, däremot var 1,04 tider det första jag såg på laptimern och jag hade gissat på att det gick höga 1,00 tider.

Killen på svarta suzukin körde mycket bra det håller jag med om till fullo:tummenupp

Killen på den svarta superduken da:confused: :confused: :confused:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Han är en riktig sopa som inte ens körde under minuten :fyllisar

Ska du snacka inte under 59 med en tok kittad r1 48kg förare o inga barn. bara det plusar 2sek barnen alltså vikten på föraren 2sek till o 65bhk extra
2sek till. Du borde varva runt på 53or din talang lösa fan:7peta
Glömde att du inte fyllt 30år några tiondelar till:mad:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08

Nä, jag vet hur det är. I mars vågade jag nästan inte gå ut för jag var så nojjig att jag skulle halka och bryta nått och missa säsongen. Sen börjar man ju blöda om man skär sig på en kniv nu för tiden. Det gjorde man inte när man var i xyrons ålder.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Nä, jag vet hur det är. I mars vågade jag nästan inte gå ut för jag var så nojjig att jag skulle halka och bryta nått och missa säsongen. Sen börjar man ju blöda om man skär sig på en kniv nu för tiden. Det gjorde man inte när man var i xyrons ålder.

exakt han kommer varva runt på1,04 när han har fyllt 30 o fått gubbmage:arsele:arsele:arsele:arsele

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Ska du snacka inte under 59 med en tok kittad r1 48kg förare o inga barn. bara det plusar 2sek barnen alltså vikten på föraren 2sek till o 65bhk extra
2sek till. Du borde varva runt på 53or din talang lösa fan:7peta

exakt han kommer varva runt på1,04 när han har fyllt 30 o fått gubbmage:arsele:arsele:arsele:arsele

Det här lyfter mitt självförtroende i alla fall. :banana Med din kalkyl så ger det mig en justerad tid på 58-59 sekunder. Tar man även med att man provade bana långt efter att man fyllt 30 år så bör man ju även få räkna med feghetskoefficienten på någon sekund och ev en benskörhetskoefficient precis som GP säger.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Det här lyfter mitt självförtroende i alla fall. :banana Med din kalkyl så ger det mig en justerad tid på 58-59 sekunder. Tar man även med att man provade bana långt efter att man fyllt 30 år så bör man ju även få räkna med feghetskoefficienten på någon sekund och ev en benskörhetskoefficient precis som GP säger.

Du har helt rätt juniorer kommer o går men grabbarna över 30 består:banana

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Ni är inte speciellt friska någon av er, allt blir upp till bevis på geléåsen nästa körning :tuttar

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
Om man säger såhär,ja e lite impad av Superduke mannen att han kunde köra sådär pass me dendär hojjen.

ikurvorna fick man gasa bra för att hänga med honom men på rakorna så fick man ju släppa för att inte köra om han,vet inte hur mycket skillnad i pulver det är men 50hästar lär de va alla ggr.

Mr E

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...