lameriders.se
Ny medlem
rö vit med ett hjärta på....finns en film här http://www.joniversal.se/Mittsverge%202009-05-01.wmv
Coolt då vet ja vem du va,,du körde som satan

Sjysst film..
Mr E
rö vit med ett hjärta på....finns en film här http://www.joniversal.se/Mittsverge%202009-05-01.wmv
Coolt då vet ja vem du va,,du körde som satan![]()
Sjysst film..
Mr E
den här va inte dum
http://www.youtube.com/watch?v=PhErU...eature=related
De gjorde ju du me. ThomasS här på forumet blev klart störd över att bli passerad av nån med lysen. Vi låg å körde 1:04 som bäst första dan å tyckte vi var kungar. Själv tyckte jag inte det gjorde nått då jag inte har nån stolthet i kroppen.
Aaahh turboride en gammal goding![]()
Mr E
De gjorde ju du me. ThomasS här på forumet blev klart störd över att bli passerad av nån med lysen. Vi låg å körde 1:04 som bäst första dan å tyckte vi var kungar. Själv tyckte jag inte det gjorde nått då jag inte har nån stolthet i kroppen.
Nu får jag nog ta och rätta dig lite![]()
Det gick trots allt några sekunder fortare än 1,04 första dagen, däremot var 1,04 tider det första jag såg på laptimern och jag hade gissat på att det gick höga 1,00 tider.
Killen på svarta suzukin körde mycket bra det håller jag med om till fullo![]()
Han är en riktig sopa som inte ens körde under minutenKillen på den svarta superduken da![]()
![]()
![]()
Han är en riktig sopa som inte ens körde under minuten![]()
Glömde att du inte fyllt 30år några tiondelar till![]()
Nä, jag vet hur det är. I mars vågade jag nästan inte gå ut för jag var så nojjig att jag skulle halka och bryta nått och missa säsongen. Sen börjar man ju blöda om man skär sig på en kniv nu för tiden. Det gjorde man inte när man var i xyrons ålder.
Då ligger jag iaf under gulleplutts tiderexakt han kommer varva runt på1,04 när han har fyllt 30 o fått gubbmage![]()
Ska du snacka inte under 59 med en tok kittad r1 48kg förare o inga barn. bara det plusar 2sek barnen alltså vikten på föraren 2sek till o 65bhk extra
2sek till. Du borde varva runt på 53or din talang lösa fan
Glömde att du inte fyllt 30år några tiondelar till![]()
exakt han kommer varva runt på1,04 när han har fyllt 30 o fått gubbmage![]()
Det här lyfter mitt självförtroende i alla fall.Med din kalkyl så ger det mig en justerad tid på 58-59 sekunder. Tar man även med att man provade bana långt efter att man fyllt 30 år så bör man ju även få räkna med feghetskoefficienten på någon sekund och ev en benskörhetskoefficient precis som GP säger.
Killen på den svarta superduken da![]()
![]()
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |