Midlanda 7-8 AUG med www.banåkning.nu

JohanH

Crux
Gick med
30 May 2006
Hoj
2010 Zx-6r
lite sent, men är det någon som har plats över i ngn stuga till min polare? Det lär ju lösa sig som vanligt på det ena eller andra sättet, men hör av dig/er om ni rymmer honom :) 070-2299464

vi ses därnere! /Johan

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Nu sitter vi i bussen och är på väg till banan. Bokning sker på telefon för dom platser som finns kvar. Telenr hittar ni på våran sida

mvh
www.banåkning.nu

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Återigen är man så härligt trött och nöjd som alltid efter två härliga dagar med sveriges bästa bandagarrangörer. Synd för dem som klotat, hoppas att det ordnar sig för alla med brutna nyckelben och skadade fötter.

Tack Peter och Micke!

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
Jaha, då var årets troligtvis sista banåkning över. Skitkul som vanligt.:tummenupp
Vi ses nästa år

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Vill tacka alla för en klockren körning som vanligt :tummenupp

Synd med så få som var ute och sladdade i regnet bara, alltid kul med någon på banan istället för 3-4st som vi var nu :)

Och dessutom lyckades jag klämma dit två 57 tider på näst sista passet:tummenupp
Sen om det verkligen gick så fort eller laptimern var lite miffo det tåls att diskuteras..

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Vill tacka alla för en klockren körning som vanligt :tummenupp

Synd med så få som var ute och sladdade i regnet bara, alltid kul med någon på banan istället för 3-4st som vi var nu :)

Och dessutom lyckades jag klämma dit två 57 tider på näst sista passet:tummenupp
Sen om det verkligen gick så fort eller laptimern var lite miffo det tåls att diskuteras..

Hmm, du har ingen respekt för regn...en dag förstår du också att det är halt när det är blött....impad av din körning och kul att du tog pb med en sekund:tummenupp Bridgestone softa är snabba.....!!!!

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Grymt bra körning! Nästa år ska jag nog ta med regndäcken också

Jag kommer tyvärr missa Gelleråsen men är sjukt nöjd med min första banåkar säsong i alla fall. Gata känns inte ens nästan lika roligt längre och tack vare Lurch har jag nu en grymt bra posörbild!

Det lär väl dyka upp bilder här förr eller senare antar jag

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Återigen är man så härligt trött och nöjd som alltid efter två härliga dagar med sveriges bästa bandagarrangörer. Synd för dem som klotat, hoppas att det ordnar sig för alla med brutna nyckelben och skadade fötter.

Tack Peter och Micke!

Man bugar och bockar, men som vanligt är det alla ni deltagare som gör den här festen sååååå bra. Vi vill passa på att tacka alla som har varit med och kört med oss på Mitt Sverige Banan i år, ni rockar så fett!!! Och snart flyttar vi till årets sista bandagar till åsen och våran "Grande Finale" Här kommer vi att smälla på med en feeeet avslutning. Hoppas vi ses även där.

Ang det vurpor vi hade:
Vi fick lite info på vägen hem och det verkar som att dom som varit i backen klarat sig ganska bra, ingen fot skada men en armbåge med kanske en spricka och ett nyckelben, samt en del repor på deras hojar.
Vi hoppas att ni läker snabbt och kommer igen...det är kul på bana, även om det gör ont ibland. Krya på er!!

/www.banåkning.nu

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Tackar för två skitroliga dagar!!!

Hittade bättre flyt i kurvorna denna gång vilket gjorde att jag kapade ca 1s med min hoj. Fick prova Xyrons hoj o då gick det ca 2s snabbare... :yoparty

Hade även med min flickvän som fick åka med några varv. Efter det så verkar hon också fått mersmak av detta med bankörning. :D

Ses nere på Gelleråsen 28-29.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hmm, du har ingen respekt för regn...en dag förstår du också att det är halt när det är blött....impad av din körning och kul att du tog pb med en sekund:tummenupp Bridgestone softa är snabba.....!!!!
Jag böt till medium andra dagen, därför det gick snabbare :mattias

JohanH

Crux
Gick med
30 May 2006
Hoj
2010 Zx-6r
Tack för 2 bra dagar och alla mittsverigekörningarna iår, det blir nog alla nästa år oxå och förhoppningsvis hänger jag med ner till åsen ngn gång oxå.

blir kul att se om man fastnade på någon bild :)

vi ses!!

/Johan

sallander

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2007
Hoj
gsx-r 1000 k5
jaa då har man inspekterat skadorna på hojen efter gårdagens vurpa. Som tur var är det bara kåpor som gått sönder. Och jag har ett brytet nyckelben. Så för mig var det nog inte en så lyckad bankörning. men det var kul så länge det varade.

Wiking

aka Pinhead
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
-00 cbr 929 -05 cbr 600 banhoj
p-boda gänget tackar för två mycket lyckade dagar.

ses på åsen

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Kan säga att det är nu två personer som har träningsvärk i kroppen på ställen man inte brukar ha det i...

Men fan så skoj att ladda på med en böna på cutsen:tummenupp

Förvänad själv hur bra det gick. Var ju några år sedan jag skjutsade... -på gata.

Någon som har bilder?
Det ryktas att Pulkaskurk vinkade till fotografen medan jag hade fullt sjå att hålla knät i backen:D

Dal-Mausen

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R
jaa då har man inspekterat skadorna på hojen efter gårdagens vurpa. Som tur var är det bara kåpor som gått sönder. Och jag har ett brytet nyckelben. Så för mig var det nog inte en så lyckad bankörning. men det var kul så länge det varade.

Var det du som packade ihop och åkte hem ganska tidigt? Jag var på semester uppe i härnösand förra veckan, åkte hem på torsdagen och stannade till en 15-20 minuter vid banan för att kika lite och höra det underbara ljudet :D. Svart hoj på släp som någon spände fast. Trodde först han lossade och tänkte inte på det, förrän jag fortsatte hemresan och passerade samma släp på e4'an på väg mot sundsvall. Sen var jag tvungen att tanka och fick passera samma släp på e4'an en bit efter sundsvall :). Fokuserade på å hålla blickan framåt istället för att se efter var det var för hoj, men en svart med vad som såg ut å vara kraschkåpor samt däck som såg ut att rullat lite utanför banan. Var det du måntro? :)

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Är det någon som körde 7-8 som glömde sin hjälm?
Kan fås tillbaks mot beskrivning.

Tel 070 5822193

Thomas!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...