Midsommar!!!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
stavgren skrev:
:D Mangskog är inte att leka med. Enda stället jag sett en ordningsvakt fylleköra hem från logdansen.

Alla åldrar finns representerade, alla är fulla, alla försöker få ett nyp och alla har jäääävligt roligt... som jag minns det iaf.

Tjejkompisarna får avvärja pilska gubbar i farfar-ålder och sen ryker gubbar i pappa-ålder ihop så det klirrar i pluntornadär de slänger unt i innerfickan på jeansjackorna....
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Chrille skrev:
Alla åldrar finns representerade, alla är fulla, alla försöker få ett nyp och alla har jäääävligt roligt... som jag minns det iaf.

Tjejkompisarna får avvärja pilska gubbar i farfar-ålder och sen ryker gubbar i pappa-ålder ihop så det klirrar i pluntornadär de slänger unt i innerfickan på jeansjackorna....

Låter som du varit på Gröne Jägaren?
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Nykter alkoholist så jag dricker helst inte sprit vid midsommar.

Fast pga den här enormt frestande tråden ska jag nog gå ner på den forna stamkrogen och ta en öl eller två... :öl
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
John Holmes skrev:
Nykter alkoholist så jag dricker helst inte sprit vid midsommar.

Fast pga den här enormt frestande tråden ska jag nog gå ner på den forna stamkrogen och ta en öl eller två... :öl

Tat lugnt bara så att det inte blir problems igen :tummenupp
 

AngelX

Snällare
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Kommer
För er nu som kommer ha en hoj å bil fri dag kan jag stark rekomendera Bacardi Lemon Redbull!!!
Eller varför inte Zingo Melon lemon och vodka, läskande i värmen!!!

Om de ska va öl så håller jag mig till Carlsberg sort guld!
:öl

Själv får man hålla sig till den ädla drycken coca cola under midsommar helgen.... :skrämd

Ta de lugnt å ha en härlig midsommar!

:hej
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ja det blir väl en hård morgon i bilen på väg HEM från Öland med relativt stora mängder öl. (Jag kommer inte att köra)

Sedan kommer traditionsenligt nypotatis och sill att handlas. Mer öl. Koka potatis samtidigt som man dricker några öl.

Sen äter man i goda vänners lag och tar en sup...eller två. Skåne Akvavit om någon undrar. Sen brakar helvetet löst. Sen vaknar man förhoppningsvis ungefär någonstans där man hade tänkt sig att vakna.

Midsommar är härligt. :D
 

Bill G

"A tribute to Goatse"
Gick med
10 Mar 2003
Ort
solna
Hoj
KTM
Vad är detta?

Jag tycker det är obehagligt att se den nya,unga generationen som nu växer upp hur dom överhuvudtaget kan blanda in dessa sötsliskiga tillsatser i en "ren klar".

Silwfer,du som gammal räv föreslår bult. På min tid var bult samma sak som penis,och det vill väl ingen riktig kar ha mer än vanligt av på självaste midsommar?! :zpy


Riktigt? Absolut!
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Hehe, nä det värsta som finns är folk som inte dricker för att de inte har något groggvirke.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Bill G skrev:
Vad är detta?

Jag tycker det är obehagligt att se den nya,unga generationen som nu växer upp hur dom överhuvudtaget kan blanda in dessa sötsliskiga tillsatser i en "ren klar".

Silwfer,du som gammal räv föreslår bult. På min tid var bult samma sak som penis,och det vill väl ingen riktig kar ha mer än vanligt av på självaste midsommar?! :zpy


Riktigt? Absolut!

bult = mäsk, knappst ett nytt ord:)
Smakar som vin utan fruktsmak ungefär, gudomligt gott:)
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Det verkar som både Bill G och Silwer har samma smak som undertecknad, vad går upp mot en kvarting vind i seglen eller att halsa mäsk om det kniper. Vi kanske skulle träffas på en parkbänk och dela bortsupna minnen pojkar.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
John Holmes skrev:
Det verkar som både Bill G och Silwer har samma smak som undertecknad, vad går upp mot en kvarting vind i seglen eller att halsa mäsk om det kniper. Vi kanske skulle träffas på en parkbänk och dela bortsupna minnen pojkar.

Jo vi träffas väl sen när jag har skaffat nån hoj. Så kan vi ta svinga några 20l dunkar:)
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
Hmm en en gammal raggare på mitt förra jobb brukar grogga på ramlösa och dunksprit, vad säger man???`
Han vill kanske behålla den fina sprit/finkelsmaken..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top