MIG slipon

Antten

Ny medlem
Gick med
29 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -02
hej!
någon som har erfarenhet om MIG slipon? berätta gärna! :) ..håller på på och förhandlar om ett sånt nu, men vet inte mycket om det för tydligen har firman lagts ner.. mvh Antten

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag har ett MIG-helsystem, och jag är väldigt nöjd! Titanrör och kolfiberdämpare :tummenupp Väger nada och verkar vara väldigt stryktåligt :Bugar En vurpa gjorde mos av hela bakramen (max 2dm stora bitar), tanken låg inne i skogen osv, men helsystemet fick inte en skråma :Bugar Passar mig mao perfekt :hihi

Antten

Ny medlem
Gick med
29 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -02
Jag har ett MIG-helsystem, och jag är väldigt nöjd! Titanrör och kolfiberdämpare :tummenupp Väger nada och verkar vara väldigt stryktåligt :Bugar En vurpa gjorde mos av hela bakramen (max 2dm stora bitar), tanken låg inne i skogen osv, men helsystemet fick inte en skråma :Bugar Passar mig mao perfekt :hihi

nice :) hur är ljudet? kan du beskriva lite hur d låter? på d jag kollat in så verkar utblåset väldigt litet så jag e lite oroad för att d inte skall låta så väldigt mycke..:gnissla

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm
nice :) hur är ljudet? kan du beskriva lite hur d låter? på d jag kollat in så verkar utblåset väldigt litet så jag e lite oroad för att d inte skall låta så väldigt mycke..:gnissla

låter mer än acrapovic iallafall gjorde helsystemet jag hade på r1:an det hade ioförsig den runda mindre dämparen .

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept