En annan bra förklaring av den globala uppvärmningen är restvärmen, dvs. värmen från t.ex. en bilmotor tar ju vägen någonstans. Dvs. vi värmer upp vår planet själva med all vår aktivitet.
Fuck, får sluta tända eld på mina pruttar.En annan bra förklaring av den globala uppvärmningen är restvärmen, dvs. värmen från t.ex. en bilmotor tar ju vägen någonstans. Dvs. vi värmer upp vår planet själva med all vår aktivitet.
Du skojar!? Snälla säg att du skojar!?En annan bra förklaring av den globala uppvärmningen är restvärmen, dvs. värmen från t.ex. en bilmotor tar ju vägen någonstans. Dvs. vi värmer upp vår planet själva med all vår aktivitet.
En annan bra förklaring av den globala uppvärmningen är restvärmen, dvs. värmen från t.ex. en bilmotor tar ju vägen någonstans. Dvs. vi värmer upp vår planet själva med all vår aktivitet.
Skillnaden är väl att vatten finns i närmsta kran, och att vatten på flaska innehöll skadliga mängder av all möjlig bråte enligt ett test (Råd&Rön kanske?) jag läste.Jonascs, bra ideer men hysterin om vatten på flaska... seriöst ?
Så många intelligensbefriade idioter i TV som spyr galla över vatten på flaska har tydligen lyckats övertyga en del verkar det som, inte bra alls.
Okej, så vatten är alltså ett hot mot miljön anser de.
Jahapp, bort med vatten.. SKADLIGA VATTNET alltså ska bort.
Men coca cola, fanta, sprite, ÖL, vin, sprit..
DÄR har vi lite NYTTIGA grejer som verkligen inte är miljöfarliga... jag menar det är ju inte så att vi importerar eller transporterar öl, vin och läsk eller hur... dessutom är det ju faktiskt så att coca cola är livsnödvändigt.. till skillnad från VATTEN på flaska som är helt onödigt.
Skillnaden är väl att vatten finns i närmsta kran, och att vatten på flaska innehöll skadliga mängder av all möjlig bråte enligt ett test (Råd&Rön kanske?) jag läste.
Precis, sämre än kranvatten, dyrare å mycket sämre för miljön. Inte ens godare enligt mig.Sen är väl transporten enligt dem ett miljöproblem, fast vad vet jag...jag bara kör mina fordon och skiter i utsläppen då jag ändå inte kan påverka (de som kan påverka vill inte, kineser, jänkare och indier).
Av vad man läst om den påstådda klimatkrisen så verkar den inte alls vara speciellt trovärdig.
Det bedrevs jordbruk på GRÖNland för 900-1000år sedan, undrar om människan hade påverkat klimatsvängningarna då också.
Jag blir lite nostalgisk närjag läser tråden!
När jag var liten gick det ett program på TV i förbindelse med utdelningen av Nobelprisen som hette "Snillen Spekulerar". Sänds det fortfarande??
Annars är ju SH verkligen ett hett alternativ!
Här sitter folket som aldrig läst en vetenskaplig artikel och VET vad som händer i världen. Å så påstår man att den svenska grundskolan håller låg klass!
Mitt tips till alla insatta: Hör av Er till olika universitet och andra "Kunskapsinstitutioner". Det vore ju hemskt om "Sanningen" om klimathotet inte skulle komma ut och jag tror de blir tacksamma för hjälpen!
Leve den fria kunskapen!
Mitt tips till alla insatta: Hör av Er till olika universitet och andra "Kunskapsinstitutioner". Det vore ju hemskt om "Sanningen" om klimathotet inte skulle komma ut och jag tror de blir tacksamma för hjälpen!
Leve den fria kunskapen!
Vidare, slå till mot de som är de riktiga skurkarna, som står för 40% av det globala utsläppen, nämligen får och kor!
tack för mig!
/j
Kom hit så ska jag banka vett i huvudet på dig.
Det enda viktiga, och det enda värt att debattera är fossila bränslen.
Vad jag vet äter inte kor olja? Dom äter gräs ditt...
Jonascs, bra ideer men hysterin om vatten på flaska... seriöst ?
Skillnaden är väl att vatten finns i närmsta kran, och att vatten på flaska innehöll skadliga mängder av all möjlig bråte enligt ett test (Råd&Rön kanske?) jag läste.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|