Zebbh
woop woop
- Gick med
- 11 Apr 2012
- Hoj
- Kawasaki ZX10R 2011 BMW S1000RR 2011 Yamaha YZF R1 2009 Suzuki GSXR 600 2009
gixxer alla dagar i veckan
Jaha då kommer fråga om gött ljud eller för många enbart buller ?
(Jag har själv kört med helt öppna megafoner, så också skyldig, erkänner )
Kollar gixxer annonser, funderar:
Kommer en hoj med nån av de här typerna av slip-on bli godkända på en SMC SH-kurs?
Tackar för det Hultqvist.Beror på hur mycket du gasar... men jag har svårt att tro du blir långvarig på bana med taylormade eller jardine. Jag hade taylormade på min förra gsxr, den lät högt!
Men hojen blir ju vansinnigt snygg med taylormade
Hoppas din Honda fungerar bra. Kollade på blocket pga ditt inlägg men blev avskräckt, vill inte strula med garantireparationer. Hit och dit.Vill du ha en snygg hoj väljer du R1an.
Vill du ha en ful hoj väljer du gixxern.
Men jag är partisk. Jag har smak.
CBR1000RR -08 65000:- KungsholmenNy vevaxel nya lager samt kolvringar har monterats av Honda Gbg. I princip ny motor helt enkelt. Det har inte varit något haveri utan detta gjordes i förebyggande syfte eftersom vevaxlarna i 2008 är för klena för att tåla slirkopplingen som sitter standardmonterad. Detta är ett garantiärende och alla papper finns för att styrka detta.
CBR1000RR -08 89900:- HelsingborgDenna hoj är i maskinellt bättre skick än många hojar som gått 1500-mil, alla garantiärenden är utförda på denna hoj plus massa andra jobb som jag veterligen vet att Honda inte gjort på många 2008r.
2008rs återkallelser var kolvringarna och kopplingskorgen på vissa 2008r, 3 kompisar har också 2008r och två av tre har endast fått kolvringarna utbytta, den tredje har fått kolvringar plus kopplingskorg utbytt.
Det garantiärende som gjorts på min hoj under vintern 2013 är; ny vevaxel, utbyte av samtliga lager, nya packningar, nya kolvringar, nya oljeringar, bytt drevet till vevaxeln, ny kamkedja, ny kopplingskorg så har jag påkostat nya lameller och stålskivor och kopplingsvajer så kopplingen är i prima skick likaså växellådan.
Motorn är bytt vid 300 mil pågrund av det vanliga fabriks felet som har uppstått på Hondorna, chassit har nu därför rullat 700 mil och motorn 400 mil i skrivandets stund.
Hoppas din Honda fungerar bra. Kollade på blocket pga ditt inlägg men blev avskräckt, vill inte strula med garantireparationer. Hit och dit.
CBR1000RR -08 75000:- Mark
CBR1000RR -08 65000:- Kungsholmen
CBR1000RR -08 89900:- Helsingborg
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|