uzibabe
Ny medlem
fick jag idag en dag för tidigt då jag klarade mitt A kort När vi värmde upp med skolan så klaffade helt plötsligt inte högersvängen på GV:n men när väl uppkörningssnubben kom så gick allt som på räls och han vinkade hela tiden mig vidare till nästa moment. Sedan på trafiken så det första jag gör är att jag glömmer blinkersen på när jag kör ut från trafikskolan och får då höra en barsk röst i örat "stäng av blinkersen", snacka om att jag tänkte 100 gånger på den när jag svängde resten av uppkörningen. Dock blev blinkersen den enda tabben och jag kunde avsluta galant och åka därifrån med lappen i handen FY F*N vad det känns skönt grabbar och tjejer, ni kan ju gissa vad jag gjort fram tills nu
Alla ni som håller på att ta lappen ge inte upp det är värt att kämpa för även om vägen dit kan kännas lång.
Till mina handledare Niclas och Nisse vill jag bara säga TACK ni är guld värda som stått ut med mig!
/Sussi
Alla ni som håller på att ta lappen ge inte upp det är värt att kämpa för även om vägen dit kan kännas lång.
Till mina handledare Niclas och Nisse vill jag bara säga TACK ni är guld värda som stått ut med mig!
/Sussi