Min blev stulen för 50min sedan..

Status
Ej öppen för fler svar.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Min hoj blev stulen för 50min sedan..

Inte nog med att man har dragit på sej bihåleinflamation och blev kuggad på uppkörningen för att gubben hade en dålig dag så har man lyckats få hojen stulen utanför skolan :mad:

När jag är på väg till hojen för att åka hem på lunch så ser jag en vit skåpbil stå vid min mc. sen åker dom direkt iväg och jag plockar regnumret av en ren reflex innan jag såg att hojen var borta. Hojen är en Kawasaki KMX 125 -90 med reg nr: OAY 838

Så håll ögonen öppna!

(bild kommer strax)

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
woah! bra att du hade hököga då! bara på kolla upp det där numret å åka och hälsa på med ett styck baseballträ

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Tråkigt

Ska fan vara lås med hagelbrakare och självdetonation på grejorna om man ska ha det kvar tror jag.

Hoppas det löser sig för dej.

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Snabbe_jag skrev:
Det är en Ford Transit hemmahörande i Södertälje

Ägaren heter Johnny Özkan Minason

Skickar adressen per PM tror att jag lagt ut för mycket redan

Sporthoj.com träff i södertälje ikväll kanske?

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
(Fräsig toppkåpa, UFO?)

Trist på hojen, gör nått av uppgifterna du har! Misstänker att du redan gjort det, men annars får man väl ta lagen i egna händer :rolleyes: och åka för att hämta den, samla upp 113st härifrån och så åker vi dit och knackar på.

Edit: Kan ju vara så att det INTE är ägaren själv som plockat din hoj och att skåpet är snott.

Raggarn

Ny medlem
Gick med
17 May 2003
Hoj
KTM660, strypt å sänkt
AJC 349
vit Ford skåpbil.
# körförbud
# ej besiktad
# skatten betald

9 ägare

ägare: Jonny Nynässon (stavning?!) i Södertälje

vill du kolla upp honom är jag med om du vill...

ring å dubbelkolla med vv 0771-141516

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Snabbe_jag skrev:
Det är en Ford Transit hemmahörande i Södertälje

Ägaren heter xxxx xxxxx

Skickar adressen per PM tror att jag lagt ut för mycket redan

Jepp, jag tror definitivt att du lagt ut för mycket. Snacka med polisen istället för med oss. Kommer troligtvis att ge klart bättre och vettigare resultat.
Trist som satan med hojen iallafall.

gladh

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Hur lång tid brukar det ungefär ta från det att hojen har blivit stulen tills man får någon form av ersättning?

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Gör en lista och se vilka som är på att åka till S-tälje och be killen visa om källaren/garage är tomt , jag är på. Vi gjorde så för länge sen och och hojen kom tillbaka, vi fick en address och väl där så frågade vi en liten kille på 7 år om han sett en likadan hoj som en av killarna satt på , - den står i källaren där borta säger han .Tack sa vi , och en kille gick upp och ringde på och killens morsa öppnade och dom diskuterade om hur detta skulle lösas , lillbanditen låste in sig i sitt rum hysteriskt grinande och skrikandes - DOM KOMMER SLÅ IHJÄL MIG ( han hade tittat ut genom fönstret och sett måååånga hojar), man får ju inte ta tillbaka egna grejor som är stulna men det sket vi i , och killen slapp spö för vi är ju snälla killar.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Ken Keniff skrev:
Gör en lista och se vilka som är på att åka till S-tälje och be killen visa om källaren/garage är tomt , jag är på. Vi gjorde så för länge sen och och hojen kom tillbaka, vi fick en address och väl där så frågade vi en liten kille på 7 år om han sett en likadan hoj som en av killarna satt på , - den står i källaren där borta säger han .Tack sa vi , och en kille gick upp och ringde på och killens morsa öppnade och dom diskuterade om hur detta skulle lösas , lillbanditen låste in sig i sitt rum hysteriskt grinande och skrikandes - DOM KOMMER SLÅ IHJÄL MIG ( han hade tittat ut genom fönstret och sett måååånga hojar), man får ju inte ta tillbaka egna grejor som är stulna men det sket vi i , och killen slapp spö för vi är ju snälla killar.

Det finns ju en risk att personen kommer tillbaka till 1mej och ställer till med ett helvete.. så jag vet inte..

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
CayLe skrev:
Hur lång tid brukar det ungefär ta från det att hojen har blivit stulen tills man får någon form av ersättning?

Men sitt inte här och häcka!!! Åk dit och titta iallafall. Och snabbt.
Att åka runt i området där bilen var reggad kan juh ge nått. Idioten (OM det nu är ägaren av bilen) Vill kanske provköra efter ha satt en skruvmejsel i tändningslåset.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
känner på mig att ägaren är inblandad, men om ni inte kan få tag på hojen på platsen så är ju risken för att han erkänner inblandning noll.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
CayLe skrev:
Det finns ju en risk att personen kommer tillbaka till 1mej och ställer till med ett helvete.. så jag vet inte..

Då finns det juh risk att han kommer att få spö. Varför inte göra nått istället för att mesa?

Vad skulle han tjäna på att djävlas med dig?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Hmm...

Jag tänker, vad är det för helmongo som snor en 125:a som är värd 15-18 bananer?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...