NoicE skrev:Hmm...
Jag tänker, vad är det för helmongo som snor en 125:a som är värd 15-18 bananer?
några klåfingriga ungjävlar + ngn me skåpbill å körkort
Jag tänker, vad är det för helmongo som snor en 125:a som är värd 15-18 bananer?
CayLe skrev:Det finns ju en risk att personen kommer tillbaka till 1mej och ställer till med ett helvete.. så jag vet inte..
maverick_750rr skrev:Fy fan
Du gör det inte lätt för mig Cayle..... men jag e på om det skall bli ett gäng. Om inte så åker jag själv upp och pratar med honom. Kan ju snacka med din uppkörningslärare samtidigt.....
Ringde du inte polisen direkt?
750RR
gladh skrev:Jepp, jag tror definitivt att du lagt ut för mycket. Snacka med polisen istället för med oss. Kommer troligtvis att ge klart bättre och vettigare resultat.
Trist som satan med hojen iallafall.
gladh
CayLe skrev:Snubben har skatteskulder upp över öronen samt en solarium butik i södertäljde som han oxå har skatteskulder på. Dom på försäkringsbolaget hade massa uppgifter på snubben och dom trodde starkt att det var han..
jP skrev:Optimist! Jag lämnade reg-nummer på en misstänkt skåpbil i anslutning till stölden av min R1a i våras. Utredningen lades ner p.g.a. "brist på bevis" innan dom ens hade kollat upp det. Stölder är så lågprioriterade hos polisen så det finns inte. Vill man få något gjort är det bättre att göra det själv.
Jonne_boy skrev:Varför vänta tills imororn..
varför inte åka idag!!!
har inget att åka med men nån kanske kommer förbi och hämtar mig..
gladh skrev:Jag är mycket väl medveten om polisens "bristande resurser" (intresse) som sätter käppar i hjulet även på den mest uppenbara utredning. Har själv råkat ut för det. Men om man är lite för initiativrik kan det hända att man torskar för egenmäktigt förfarande, olaga hot, och inte minst vår kära personuppgiftslag.
Publiceringen av namn, regnummer, skatteskulder, näringsställe på detta forum torde ge fina böter.
gladh
soppatorsken skrev:En mobb på ett par galna 125åkare. Läskigt...
EBS skrev:och Ken Keniff
EBS skrev:namn, vi vet inte ens om nån av dom som skrivit på forumet har stavat det rätt
regnummer, varför skulle man inte få skriva ut ett regnummer
skatteskulder, det är öppna uppgifter från försäkringsbolaget.
näringsställe, en solariumbutik i södertälje.. hahaha! det som att säga en klädesaffär i city...
Hur ska polisen dessutom veta VEM som postat det? Visst är under ett visst nick, men VEM satt vid datorn?!
Men vi lämnar allt åt polisen så kan det bli ett annat papper på en skrivbord.........
gladh skrev:Jag är mycket väl medveten om polisens "bristande resurser" (intresse) som sätter käppar i hjulet även på den mest uppenbara utredning. Har själv råkat ut för det. Men om man är lite för initiativrik kan det hända att man torskar för egenmäktigt förfarande, olaga hot, och inte minst vår kära personuppgiftslag.
Publiceringen av namn, regnummer, skatteskulder, näringsställe på detta forum torde ge fina böter.
gladh
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |