Han som äger den nu sa att han skulle leta beggad topp, så jag gissar det.Toppen har ej fått olja då går toppen lagringar ned sig.. Är toppen skrot med?
Rullade grusväg i Västmanland. På väg till Hällefors. Den dog. Svalnade av och gick att köra vidare ett tag. Upprepades ett par gånger, och sen gick den inte att starta till slut. Kände inget konstigt från motorn i övrigt.Har du något minne av vad du gjorde när det hände? Maxvarv eller annan misshandel?
Värmenöp i den nerkörda osmörjda kamlagringen några gånger tills kammen gick av. Kanske? Lär nog bara kunna nypa på rätt låga varv och dito hastighetRullade grusväg i Västmanland. På väg till Hällefors. Den dog. Svalnade av och gick att köra vidare ett tag. Upprepades ett par gånger, och sen gick den inte att starta till slut. Kände inget konstigt från motorn i övrigt.
Jag är också tekniker och bifaller denna diagnos.Det ser ut som att det är problem med kamaxeln. Jag är tekniker och helt säker på min sak.
Jag är IT-kille, och jag tror att den blev hackad.Jag är också tekniker och bifaller denna diagnos.
Typisk denial of service.Jag är IT-kille, och jag tror att den blev hackad.
Lastbalansering löser problemet.Jag jobbar med elnät och är ganska säker på att detta beror på det politiskt populära "effektbrist".
Ja, det är ju ingen trojan, det är ju bevisligen inga hästkrafter kvar.Typisk denial of service.
Det kan även vara kriget i Ukraina som spelar in...Jag är miljöforskare i Uppsala. För mig är det uppenbart att detta beror på den globala uppvärmningen. Vi kommer att se mycket mer av lokal extremvärme framöver.
För mig är det uppenbart att kamaxeln är trasig. Vad skulle det annars kunna vara?
Vi kommer att få se betydligt fler trasiga kamaxlar framöver.
Motul sugerNejNejNej. OLJETRÅD!
Det var ju fel olja, eller oljefilter, eller kanske luftfilter!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|