TinaTjejen
long time, no see
Va ute och gick kvällsprommis och hunden är ute i gräset som vanligt.
Plötsligt flyger han rakt upp och vrålar som, jag vet inte vad.
Han börjar springa omkring och nått springer efter.
Jag fattar ingenting. Trodde först att de va den ilskna jävla vildkatten som jag visste fanns i krokarna.
Men så springer hunden upp på en kulle och nått fortsätter att springa efter och väsa å vråla på nått konstigt sätt.
Men nu har hunden lessnat, och när förföljaren kommer upp på kullen så ser jag att det är en GRÄVLING
Den får sig en rejäl omgång och jag vrålar åt hunden att sluta och komma hit.
Efter vissa om och men så kommer han till slut och grävlingen flyr sin kos.
Vart lite skraj först när jag fick se att de va en grävling, för då tror man ju att man fått se sin hund för sista gången
Men de var nog Herr Grävling som jag såg här på gården sista gången
Den kan väl inte tagig skada? Jag menar, de där sakerna kan ju bli överkörda av långtradare utan att bli dödade med en gång..
Plötsligt flyger han rakt upp och vrålar som, jag vet inte vad.
Han börjar springa omkring och nått springer efter.
Jag fattar ingenting. Trodde först att de va den ilskna jävla vildkatten som jag visste fanns i krokarna.
Men så springer hunden upp på en kulle och nått fortsätter att springa efter och väsa å vråla på nått konstigt sätt.
Men nu har hunden lessnat, och när förföljaren kommer upp på kullen så ser jag att det är en GRÄVLING
Den får sig en rejäl omgång och jag vrålar åt hunden att sluta och komma hit.
Efter vissa om och men så kommer han till slut och grävlingen flyr sin kos.
Vart lite skraj först när jag fick se att de va en grävling, för då tror man ju att man fått se sin hund för sista gången
Men de var nog Herr Grävling som jag såg här på gården sista gången
Den kan väl inte tagig skada? Jag menar, de där sakerna kan ju bli överkörda av långtradare utan att bli dödade med en gång..