Ramen är av stål så det borde väl gå? Det är svart jag vill ha den i. Jag ska även lacka sving, framgaffel och lite annat men eftersom de flesta delarna ska lackas guldfärgade lackar jag nog själv hemma i garaget tror jag.
Sorry. Hammet kan lacka lite delar åt dig som kompensation.Johanjulgran skrev:Har ni tagit över min tråd era jävlar
I dag satte jag i hop gafflarna. Det gick smidigare än vad jag trodde.
budgeten är ganska begränsad just nu så pengapungen skulle nog bli glad över lite inkomst , just nu går man back varje månad....950kr GÅR inte att leva på, en normal månad går väl typ 1500kr och det är ju bra när man kan dra in lite kosing på skoltidEstremo skrev:För det priset kan jag gå till Ljusdal med ramen på axeln.
hahaha precis vad jag tänkt också! Vurpa INTE nu! (När ska vi svetsa wheeliebar?)RGmaniac skrev:Fan blir ju nice det där Johan....Inte lika kul sen när man slår över och det blir DT skrot av det hela....Hoppas det inte händer.............igen
Nisse Järnet skrev:hahaha precis vad jag tänkt också! Vurpa INTE nu! (När ska vi svetsa wheeliebar?)
Johanjulgran skrev:Nu börjar det likna något.
-"Fabriksnya Metzler!" moahahah Nee, Joahn har kränkt på Michelin "tjack tjirack"EBS skrev:Blir skit fint det där....
Vad e det för däck?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |