pjohan skrev:2042818GSX400E-83
Uilade med bara gas på trean
Åh, hade du en sån... *avundsjuk*...bullerobban skrev:2043618Den 15 april 1984 hämtade jag ut min splajsans nya Yamma RD500 . 5 dagar efter jag fått mitt körkort på bil + mc. Moget att skaffa en sådan som första hoj Klotade 1986 och hojen dog, men va´faen.. I´m still alive..
Åh, har du en sån...*avundsjuk*niuck skrev:2043736En Yamaha FZ 750 som jag körde för första gången idag.. sviiiiiinkul
Härligt, en sån var min andra hojandersy skrev:2044208Min första va en Yamaha RD350LC
darniel skrev:2042211Jag ä så inihel***e glad! Ska hämta hem hojen på fredag å köra in den i vardagsrummet å bara vänta på att de ska sopa gatorna!
Va bara tvungen att säga d till nån, polarna verkar inte fatta att jag valde en traja, den läcker ju olja å ä importerad å handlaren som jag köper den av han är en riktig skummis, enligt dem.
Men låt den läcka olja om den nu gör d å ett schysstare bemötande av handlaren kunde jag inte fått. Men det bästa av allt är att det snart ä vår!!!! Å jag tror att polarna egentligen bara ä avis
Nu ska jag bara lacka om den å sätta på ett slipon å lite annat lull-lull, men får nog vänta till vintern innan sambon tröttnar helt på mitt tjat om triumph, mc å enkelsving!
Är detta en känsla som alla ni oxå upplevde när ni köpte eran egna första hoj eller är d bara jag som håller på att bli tokförälskad?
Demp@ skrev:2219987vem är det som orkar dra upp såna här gamla trådar? kolal datum på trådarna. samt bästföre datum på mjölken, den blir sur lätt
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|