stoooffe skrev:övningsskörningsskylt faktiskt ibland har motsatt effekt än vad som är meningen! Folk som ligger o trycker en i röven bla!
Händer ständigt med eller utan skylt, finns bara en medicin
stoooffe skrev:övningsskörningsskylt faktiskt ibland har motsatt effekt än vad som är meningen! Folk som ligger o trycker en i röven bla!
Anton_Ljunghusen skrev:Händer ständigt med eller utan skylt, finns bara en medicin
frew skrev:på uppkörningen ska man inte ha någon skylt...
Jo visst. och så vill folk alltid köra om de som övningskör..ger dem ingen respekt.. sen är de lite svårt att flörta med brudarna om man har en stor fet skyllt på ryggen!..stoooffe skrev:ja lr hur!
Jag, och även många andra, har upptäckt att det här med sån förbannad övningsskörningsskylt faktiskt ibland har motsatt effekt än vad som är meningen! Folk som ligger o trycker en i röven bla!
125kubik skrev:Hur fick du bokstäverna så exakta och fina?
Jävligt snygg!
exakt så gjorde jag också.. Till plastbit tog jag en lucka från en dator.. från fronten ni vet.. sån man tar bort när man ska ha i en extra CD... jaja.. den passade perfekt!!..stoooffe skrev:tack !
Jag bara skrev den i ett dokument på datorn! kan skicka filen till dig om du vill! sen skrev farsan ut den på jobbet o plasta in! sen har ja pillat ihop en fästanordning själv av en plastbit bara o slipa till så den passade
philsson skrev:exakt så gjorde jag också.. Till plastbit tog jag en lucka från en dator.. från fronten ni vet.. sån man tar bort när man ska ha i en extra CD... jaja.. den passade perfekt!!..
1. Ja2918050Nu bumpas tråden upp igen! Är det verkligen olagligt med en liten skylt? Dom här har ju som skyltar man kan köpa! Är det verkligen olagligt? Vad säger polisen om detta?
Det är företag som säljer miniskyltar med och det gör dem inte godkända.2918050Nu bumpas tråden upp igen! Är det verkligen olagligt med en liten skylt? Dom här har ju som skyltar man kan köpa! Är det verkligen olagligt? Vad säger polisen om detta?
såg en nubbe på besigtningen idag som övningskörde hade just en sån på sin TDR. jag frågade om den var godkännd men han sa att dom fick vara hur små som hällst.. tyckte det lät lite konstigt..
dryga jävel, hoppas hans hoj inte gick igenom.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|