min hjärna är inte som den ska....

IronMike

Guest
Svarvern skrev:
Jag har tröttnat lite på det här med hojåkningen..köpte en R1-05 i början av året, och har då tuffat runt på den där lite varstans i landet, mest de krokiga vägarna runtomkring i länet då...nackdelen är att jag åker nästan alltid själv :( eller med skjuts, vilket inte är lika tråkigt..att åka själv kan visserligen ha sina fördelar, men för det mesta suger det getarsle med vitlökssmör...Så mina funderingar om att kanske sälja av hojen och glida in på den fyrhjuliga banan har tagit ganska mycket plats i min tankeverksamhet den senaste tiden..

...men sen så kom jag idag på den briljanta idèn att köpa ett akra helsystem istället, för då blir det säkert kul nästa säsong igen :) ...eller vad tror ni ?

Min hjärna kanske är som den ska iaf... :tungan nu ska jag iväg o supa, ha en trevlig afton :fyllisar
Köp en impreza - om du bill imponera *rimm*

Skämt och sido, av div anl (incidenter) ville jag ha en busbil å leka med tillsvidare, köpte en wrx sti, och det är nästan roligare än hoj :) -när man väger in allt runtomkring, lägre försäkringspremie, kul året runt etc etc och när snön faller är du ari vatanen om du vill.

Svarvern

Du håller käften när du pratar med mig
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
Fluxir skrev:
inte för att låta dryg, men det finns folk som inte gör annat än däck.. :tungan

hehehe...det har du ju visserligen rätt i. Bangar i år, men tack för inbjudan, ska komma ihåg det tills nästa säsong :)

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...