RJ
God & glad kexchoklad!
Jag tänkte att det var bäst att starta en ny tråd, märker ett visst undertryckt behov av att berätta om "att min hoj är bättre än din därför att". Själv har jag lite svårt för sådant där, men jag skall göra mitt bästa
Jag kör en R1:a som nästan alla här inne vet.
Ja, det är en dussin hoj.
Ja, den har 4 cylindrar.
Ja, den är snygg.
Ja, det är en legend.
Ja, lyset går inte att slå av (på min i alla fall)
Om man nu jämför med en annan litersmaskin, låt oss säga R1000, vad får vi då? Jo en sannslös POSÖRmaskin.
Ja, den har mer effekt än R1.
Ja, den är dyrare i inköp och försäkring.
Ja, den har lika många cylindrar som R1.
Nej, den är inte snyggare än en R1:a.
Nej, den har inte uppnått legendstaus.
Vad får vi nu om man summerar, jo gillar man att köra hoj väljer man en R1:a, gillar man däremot att synas köper man en R1000 alla vet ju vid det här laget vilken "värsting" det är så man behöver inte ens köra den m.a.o. en posörhoj och vem köper en sådan hoj, jo en posör!
Nämnde jag att twinnar stinker?
Nu är bollen i rullning, nu kanske det blir lite fart här inne....
Man får ju blå tunga när man ljuger (det sa i alla fall min mamma), tror jag måste gå och tvätta mun och tangentfingrarna efter det här.
Jag kör en R1:a som nästan alla här inne vet.
Ja, det är en dussin hoj.
Ja, den har 4 cylindrar.
Ja, den är snygg.
Ja, det är en legend.
Ja, lyset går inte att slå av (på min i alla fall)
Om man nu jämför med en annan litersmaskin, låt oss säga R1000, vad får vi då? Jo en sannslös POSÖRmaskin.
Ja, den har mer effekt än R1.
Ja, den är dyrare i inköp och försäkring.
Ja, den har lika många cylindrar som R1.
Nej, den är inte snyggare än en R1:a.
Nej, den har inte uppnått legendstaus.
Vad får vi nu om man summerar, jo gillar man att köra hoj väljer man en R1:a, gillar man däremot att synas köper man en R1000 alla vet ju vid det här laget vilken "värsting" det är så man behöver inte ens köra den m.a.o. en posörhoj och vem köper en sådan hoj, jo en posör!
Nämnde jag att twinnar stinker?
Nu är bollen i rullning, nu kanske det blir lite fart här inne....
Man får ju blå tunga när man ljuger (det sa i alla fall min mamma), tror jag måste gå och tvätta mun och tangentfingrarna efter det här.