Allt förutom ljuddämparen var hur vackert som helst
dom går bra typ runt 38 häst i min nu men jag har iåf på ett effekt rör som gör typ 5 häst
dom går bra typ runt 38 häst i min nu men jag har iåf på ett effekt rör som gör typ 5 häst
Alltså sorry för OT nu men får man faktiskt hk av ett effektrör??? Så som jag har förstått det så ändrar det bara karaktären...
Alltså sorry för OT nu men får man faktiskt hk av ett effektrör??? Så som jag har förstått det så ändrar det bara karaktären...
det lät ju väldigt vettigt, då ktm 125 exc har ca 35,5hk på bakan gasgas cirka 34,5.. dessa är ju rena tävlingshojar, medans husqvarna sm 125 är mera gatvänligt alternativ, med sin 28mm förgasare eller var det nu var..
Du kanske borde börja tävla med din hoj, vinner nog direeeeeccckt!!
nä men allvarligt, inga 38hk i en husqvarna sm 125, då hade jag köpt en för längesen.. var nämligen inne på en sådan ett tag, men ändrade mig pga effekten.. visst, den är vassare än dt o crm.. men dina ord var lite överdrift..
Den har annan förgasare, separatsmörning samt andra porttider gentemot den "riktiga" Cr/Wr motorn.3060560Men vadå den har ju Husqvarnas crossmotor och den e väll inte mindre effekt i än någon annan? isåfall e dom ju välldigt dumma, hur ska den kunna konkurrera på Crossbanan mot en KTM dom skulle ju inte få sålt någon cross isåf om dom e så slöa som du säger att dom e? Aja har inte mätt min effekt men enligt Återförsäljarn så skulle den ligga runt 38 häst iaf. han kan ju inte ha helt fel då han Kör cross själv och har kollat upp det med husqvarna
Loyboy vet!3060579Den har annan förgasare, separatsmörning samt andra porttider gentemot den "riktiga" Cr/Wr motorn.
Det är nog inte samma motor3060560Men vadå den har ju Husqvarnas crossmotor och den e väll inte mindre effekt i än någon annan? isåfall e dom ju välldigt dumma, hur ska den kunna konkurrera på Crossbanan mot en KTM dom skulle ju inte få sålt någon cross isåf om dom e så slöa som du säger att dom e? Aja har inte mätt min effekt men enligt Återförsäljarn så skulle den ligga runt 38 häst iaf. han kan ju inte ha helt fel då han Kör cross själv och har kollat upp det med husqvarna
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|