Solan skrev:Äh, så där ser hon ut ögonblicket innan hon anfaller...
Hehe...
Låt kissen sova, köp en attackbäver till att anfalla folk ist.
Solan skrev:Äh, så där ser hon ut ögonblicket innan hon anfaller...
honkiie skrev:min katt kisse jamar grymt konstigt. Han brukar liksom yla helt oprovocerat, han är inte arg eller olycklig eller nånting utan det är som bara en ylning. Skumt. Är det förövrigt nån som vet hur man får katten att klösa på klöspinnen istället för mitt bord? Han leker med bollen på den men han vägrar klösa på stolpen
Dee_cati skrev:Polly, är den kastrerad? Några av mina hankatter har betett sig så tills de blev av med juvelerna. Men att den trampar med framtassarna är helt normalt, det har alla mina katter gjort när de ska kela och en del när de ska bädda där de ska sova.
Gräddnos skrev:Att katter trampar runt på en när de vill gosa har väl egentligen med att göra att de när de var små gjorde så på mamman för att få igång mjölkproduktionen när de skulle äta? Så det är väl en instinkt... Det är iaf den förklaringen jag har fått, rätta mig gärna om jag har fel!
Dee_cati skrev:Polly, är den kastrerad? Några av mina hankatter har betett sig så tills de blev av med juvelerna. Men att den trampar med framtassarna är helt normalt, det har alla mina katter gjort när de ska kela och en del när de ska bädda där de ska sova.
PollySmurf skrev:Hmm, tror inte den är kastrerad iaf.. eftersom det är en hona
exiteme skrev:Våra katter: Peps och Gixxer.
Peps är en döv Norsk skogskatt.
Gixxer är blandning bonnakatt/Maine coon. Det roliga med Main coon är att de inte jamar. Det låter som de kvittrar istället...
Fluxir skrev:jadu, det är lite blandat, vet att det är 85% perser iaf.. men som tur är har han bättre bromsar..
CayLe skrev:Mina små kissemissar.
hrc skrev:Okej vänta, hur fasen får du katten att inte äta upp gnagaren han har på huvudet?!? Är den lobotomerad?
Dee_cati skrev:Här är min slappa båt-katt och sen brorsans skogis (ett as på måååånga kilo) och en av sveriges äldsta katter? 19 år i skrivande stund, dock är han numera nästan helt döv, har blivit skallig framför öronen, blivit senil (hittar inte så bra i huset) och är väldigt smal. Ett under om han överlever vintern
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|