Min KTM...

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Wheeliegirl skrev:
Men söt-killen då, haha
Å du e singel?? hmm.. :banana :kär

Men du har rätt...jag har faktiskt inga bilder på mig när jag kör min KTM.....
bara på enHusaberg.... :rolleyes:

på en HUSA..????? :skrämd :skrämd

f'låt ska inte spamma mer... :näsblod

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Du e med på film då du åker KTM ivf på rörken :)

Wheeliegirl skrev:
Men söt-killen då, haha

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
Wheeliegirl skrev:
Men söt-killen då, haha

Vad då bara på en Husaberg...... :rolleyes:
Det är ju en ÄRA att få sitte på en Husa :Bugar

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Tom Byron skrev:
Vart e den där :kär söta :kär tjejen som brukar köra den därhojen då? Inte med på någon bild ju :va

:tummenupp

Jag står mest i depån och skriver "roliga" meddelanden till förarna! :D (kass kvalitet på bilden, men iaf...)

Bifogat

• DSC09935.JPG
    DSC09935.JPG
    89 KB · Visningar: 197

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Wheeliegirl skrev:
Jag står mest i depån och skriver "roliga" meddelanden till förarna! :D (kass kvalitet på bilden, men iaf...)

Oh oh oh, sånna meddelanden vill jag oxå ha!! :tuttar :kär

:rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag skulle föredra "Win and get dirty with me" så är det alltså en chick som håller i skylten........ silverhotpants.........yada yada....... sommar å sol

Ghost skrev:
Oh oh oh, sånna meddelanden vill jag oxå ha!! :tuttar :kär

:rodnar

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
Wheeliegirl skrev:
Min hoj i nya kläder!! :) Ny KTM replica plast, ny supermoto framskärm, BOS helsystem och Diamond lyse...

Den e inte riktigt klar ännu....väntar på svarta fälgar och sen blir det lite andra moddar oxå....

Vad tycks? Några tips nån kanske? :)

Snyggt :tummenupp min ser snart likadan ut men med orginal orange vingar men det får vänta till snön behagar att smälta,Var har du fått tag på dekalerna?

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Honung skrev:
Snyggt :tummenupp min ser snart likadan ut men med orginal orange vingar men det får vänta till snön behagar att smälta,Var har du fått tag på dekalerna?

Om det är dekalerna på tanken du tänker på, så är det original KTM replica kylarvingar.....Men dekalerna är överlackade (original) så dom går inte att ta bort.....
:) (om du fattar min kvinnliga beskrivning! haha Man e ju inte mer än tjej när allt kommer till kritan! ;-) )

Dom andra e från mina sponsorer.... :D

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
Wheeliegirl skrev:
Om det är dekalerna på tanken du tänker på, så är det original KTM replica kylarvingar.....Men dekalerna är överlackade (original) så dom går inte att ta bort.....
:) (om du fattar min kvinnliga beskrivning! haha Man e ju inte mer än tjej när allt kommer till kritan! ;-) )

Dom andra e från mina sponsorer.... :D

Exakt vad jag undrade :tuttar förklarar bra ibland, ok man måste alltså tjacka nya vingar men vad kostade de och var får man tag på sånna? Har inte sett några i Sverige. Du kanske vet någon sajt där man kan beställa :tummenupp

ypvs

It's over...
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Husa FS650 Racer, Rullstol i Titan
Jag köpte dem via en KTM handlare så de borde gå att få tag på även från sverige...
De var för övrigt löjligt billiga. 75 euro tror jag vi pröjsade för båda och då är de som sagt klarlackade över dekalerna...
Framskärmen är after-market...

Daniel...

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
ypvs skrev:
Jag köpte dem via en KTM handlare så de borde gå att få tag på även från sverige...
De var för övrigt löjligt billiga. 75 euro tror jag vi pröjsade för båda och då är de som sagt klarlackade över dekalerna...
Framskärmen är after-market...

Daniel...

Tackar, får höra men någon ktm dealer om de kan fixa fram ett par..

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Wheeliegirl skrev:

:va :va Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?

Holy Rider

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha
Ebbe skrev:
:va :va Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?

Det undrar jag oxå :va Tror nog hon menar en 660, vilken går och ser ut som en replica om man har en 625-02 :yoparty

ypvs

It's over...
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Holy Rider skrev:
Det undrar jag oxå :va Tror nog hon menar en 660, vilken går och ser ut som en replica om man har en 625-02 :yoparty

Pah!
Och jag skiter mer eller mindre fullständigt i var vingarna sitter på annars.
Är det nån som vill veta var man kan få tag på dem, vilket jag trodde det var innan jag började bekymra mig över att skriva nåt, och montera dem på en KTM som de inte köpt för idiotiska 170 000 spänn så går de att köpa via KTM.
Passar på tex 660, 625, 640 (skulle jag tro). Osv, MED originaltank.
De är REPLICA-vingar, dvs vingar som liknar nånting annat typ 660 racern, inte vingar FRÅN 660 racern.
SER likadana ut och är klarlackade, förutom billiga då...

Daniel...

Bifogat

• repl kyl.JPG
    repl kyl.JPG
    10.1 KB · Visningar: 79

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Ebbe skrev:

Äh, j-vla messerschmitter!! ;) Du fattar eg ju exakt vad jag menar! :tungan! :fatta!
Naturligvis INTE själva 660replica-tanken utan en "replica" (=kopia) av utseendet!! =lösa kylarvingar i samma utseende som Replican
Det ser du väl på bilderna att det INTE är en tank i ett stycke i kolfiber? :kocko Capish? :hihi
Säg till om du behöver en bättre mer ingående förklaring, så kan vi ta det via pm eller nåt! :tummenupp

ypvs

It's over...
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
OT:

Sorry ville bara säga att vi fick nya URL´en till hemsidan nu och uppdaterat lite...

www.supermotard-racing.com

Hehe...

Som sagt inte riktigt klart än men det börjar ta form...

Daniel...

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
Wheeliegirl skrev:
Äh, j-vla messerschmitter!! ;) Du fattar eg ju exakt vad jag menar! :tungan! :fatta!
Naturligvis INTE själva 660replica-tanken utan en "replica" (=kopia) av utseendet!! =lösa kylarvingar i samma utseende som Replican
Det ser du väl på bilderna att det INTE är en tank i ett stycke i kolfiber? :kocko Capish? :hihi
Säg till om du behöver en bättre mer ingående förklaring, så kan vi ta det via pm eller nåt! :tummenupp

Ja ja skit i han, snygga är de i alla fall ska försöka att leta rätt på ett par :tummenupp

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Wheeliegirl skrev:

Lite stingsliga ner i Belgien verkar det som!?!?!? KTM Replica kylarvingar brukar betyda Factory Replica dito annars här hemma.... Inte orginal LC4-vingar i (lackad) replicadesign. :rolleyes: Aja, snyggare än orginal är det iaf. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha