Wheeliegirl skrev:Men söt-killen då, haha
Å du e singel?? hmm..
Men du har rätt...jag har faktiskt inga bilder på mig när jag kör min KTM.....
bara på enHusaberg....
på en HUSA..?????
f'låt ska inte spamma mer...
Å du e singel?? hmm..
bara på enHusaberg....
Å du e singel?? hmm..
bara på enHusaberg....
Tom Byron skrev:Du e med på film då du åker KTM ivf på rörken
Å du e singel?? hmm..
bara på enHusaberg....
Tom Byron skrev:Vart e den där söta tjejen som brukar köra den därhojen då? Inte med på någon bild ju
Wheeliegirl skrev:Jag står mest i depån och skriver "roliga" meddelanden till förarna! (kass kvalitet på bilden, men iaf...)
Ghost skrev:Oh oh oh, sånna meddelanden vill jag oxå ha!!
Wheeliegirl skrev:Min hoj i nya kläder!! Ny KTM replica plast, ny supermoto framskärm, BOS helsystem och Diamond lyse...
Den e inte riktigt klar ännu....väntar på svarta fälgar och sen blir det lite andra moddar oxå....
Vad tycks? Några tips nån kanske?
Honung skrev:Snyggt min ser snart likadan ut men med orginal orange vingar men det får vänta till snön behagar att smälta,Var har du fått tag på dekalerna?
Wheeliegirl skrev:Om det är dekalerna på tanken du tänker på, så är det original KTM replica kylarvingar.....Men dekalerna är överlackade (original) så dom går inte att ta bort.....
(om du fattar min kvinnliga beskrivning! haha Man e ju inte mer än tjej när allt kommer till kritan! ;-) )
Dom andra e från mina sponsorer....
ypvs skrev:Jag köpte dem via en KTM handlare så de borde gå att få tag på även från sverige...
De var för övrigt löjligt billiga. 75 euro tror jag vi pröjsade för båda och då är de som sagt klarlackade över dekalerna...
Framskärmen är after-market...
Daniel...
Wheeliegirl skrev:Om det är dekalerna på tanken du tänker på, så är det original KTM replica kylarvingar.....Men dekalerna är överlackade (original) så dom går inte att ta bort.....
Ebbe skrev:Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?
Holy Rider skrev:Det undrar jag oxå Tror nog hon menar en 660, vilken går och ser ut som en replica om man har en 625-02
Ebbe skrev:Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?
Wheeliegirl skrev:Äh, j-vla messerschmitter!! Du fattar eg ju exakt vad jag menar! !
Naturligvis INTE själva 660replica-tanken utan en "replica" (=kopia) av utseendet!! =lösa kylarvingar i samma utseende som Replican
Det ser du väl på bilderna att det INTE är en tank i ett stycke i kolfiber? :kocko Capish?
Säg till om du behöver en bättre mer ingående förklaring, så kan vi ta det via pm eller nåt!
Honung skrev:Ja ja skit i han, snygga är de i alla fall ska försöka att leta rätt på ett par
Wheeliegirl skrev:Äh, j-vla messerschmitter!! Du fattar eg ju exakt vad jag menar! !
Naturligvis INTE själva 660replica-tanken utan en "replica" (=kopia) av utseendet!! =lösa kylarvingar i samma utseende som Replican
Det ser du väl på bilderna att det INTE är en tank i ett stycke i kolfiber? :kocko Capish?
Säg till om du behöver en bättre mer ingående förklaring, så kan vi ta det via pm eller nåt!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|