Min missekatt också lämnat in. =(

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Min kissar blev avlivade i fredags. Fick reda på det igår. Tänker bara på att jag inte fick säga hej då för jag bor inte i sthlm längre... sista jag gjorde var att klippa klorna på dom, det värsta de visste... Känns jobbigt, alla tror att de bara var husdjur men de var mer än så för mig... Grät mig till sömns igår...

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Men jag kramar gärna element oxå, den där ställningen såg trevlig ut :banana[/QUOTE]

Vad är det jag läser :skrämd

Porrifiering av söt husdjursbild, nu är du igång igen :brynad

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
wheelieman skrev:
Vad är det jag läser :skrämd

Porrifiering av söt husdjursbild, nu är du igång igen :brynad

Vadå igång igen? *oskuldsfull*

Men om man fryser om magen är det ett bra sätt att värma sig på, juuhh!!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Eftersom jag blev av med min Musse förra veckan så vet jag precis hur du känner dig. För min del är det fortfarande tungt som fan att komma hem utan att man hör hans jamande efter kvällsmat. Kanske svårt för vissa att fatta hur mycket ett husdjur kan betyda för en, men för mig så känns det som att man blivit av med en god vän. Man har ju ändå haft honom i 15 år och det är längre än någon polare jag haft.

Man repar sig iallafall. Jag letar efter ny katt ny och det lutar nog åt en Maine Coon den här gången.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Anciol skrev:
Min kissar blev avlivade i fredags. Fick reda på det igår. Tänker bara på att jag inte fick säga hej då för jag bor inte i sthlm längre... sista jag gjorde var att klippa klorna på dom, det värsta de visste... Känns jobbigt, alla tror att de bara var husdjur men de var mer än så för mig... Grät mig till sömns igår...

Trist att inte så säga hejdå. Det fick iaf jag, fast nu ångrar jag att jag inte följde med till veterinären och så men jag var ju så jävla upptagen med att förbereda maten för kvällen. :kocko

Jaja, det är inte så mycket att göra åt det. Tyvärr.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Rodentboy skrev:
Kanske svårt för vissa att fatta hur mycket ett husdjur kan betyda för en, men för mig så känns det som att man blivit av med en god vän. Man har ju ändå haft honom i 15 år och det är längre än någon polare jag haft.

Man repar sig iallafall. Jag letar efter ny katt ny och det lutar nog åt en Maine Coon den här gången.

Räknade faktiskt lite på det där när jag kände mig som mest dum i huvet för att man sörjer ett djur, äldsta vännen jag har har lärde jag känna för ~14 år sen ungefär.

Klart man repar sig. Det gör man alltid. Katt ska det bli igen, i framtiden.

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Rodentboy skrev:

Forbannat cool katt. Vill ha en san jag me. Riktig jankarkisse. Har for mig att dem e grymt ovanliga har jag fel :confused: Stora o tunga o kakar hur mkt som helst. Har for mig att dem har ett skitkul jamande (kvittrande) Vad kostar en san?

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Frida skrev:
japp, med mina vapen silvertejp å polygrip :whip Ska lära katten min hur man jagar hannar :D

Trodde du redan var färdig med det.....hmmmm
Mig till minnes så kommer hon smygande när man sitter där intet ont anande och kastar sig över en för att sedan rulla över på rygg för att bli kliad.... :va

Vad är det du lär din lilla kisse egentligen?!?

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
wheelieman skrev:
Mig till minnes så kommer hon smygande när man sitter där intet ont anande och kastar sig över en för att sedan rulla över på rygg för att bli kliad.... :va

:rofl :rofl :rofl

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
wheelieman skrev:

Jo, den biten har hon redan lärt sig. Håller på å lära henne nya tricks. Passa dig :D

Var hos veterinären med henne idag och hon tyckte att Sally var en mycket bestämd ung dam med "skinn på nosen" som minsann inte var född igår.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Frida skrev:
Var hos veterinären med henne idag och hon tyckte att Sally var en mycket bestämd ung dam med "skinn på nosen" som minsann inte var född igår.
Säker på att hon inte beskrev matte?

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Frida skrev:
:rodnar

Fast jag ska inte kastreras och öronmärkas iaf som stackars Sallygumsan ska imorgon..
Stackarn, inget roligt mer :(
Fast hon kanske inte vet vad hon går misste om :confused:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...