Min my little pony-CBR är stulen.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat den en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Nåja, nu står hojen på polisens uppställningsplats och jag kommer inte åt den förrän på måndag. Skit är vad det är. Jag har förarens namn om nån skulle vilja prata med en livs levande hojtjuv. Skicka PM, bara. ;)

Nu har jag en kraschad hoj och en stulen hoj. Åh, livet leker!

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat sen en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Nåja, nu står hojen på polisens uppställningsplats och jag kommer inte åt den förrän på måndag. Skit är vad det är. Jag har förarens namn om nån skulle vilja prata med en livs levande hojtjuv. Skicka PM, bara. ;)

Fy fan. :mad: Gött att de tog aset iaf. Vet du skicket på hojen?

prissma

Medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
KTM
Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat sen en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Lite obehagligt, nån som vet att du varit borta...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
X-up skrev:
2336544 Fy fan. :mad: Gött att de tog aset iaf. Vet du skicket på hojen?

Nej, jag har ingen aning. Men den lär ju vara universalnyckelstartbar minst iaf. Säkert kraschad åt alla jävla håll också.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Mattias skrev:
2336577 Nej, jag har ingen aning. Men den lär ju vara universalnyckelstartbar minst iaf. Säkert kraschad åt alla jävla håll också.
It's a Honda. Den överlever.

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Bind fast honom vid en gravsten på skogskyrkogården en onsdag kväll så att alla SH-åkare får en chans att uttrycka sitt vrede mot honom. :fatta!

Dr.Bike

Guest
Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat den en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Satan alltså! Detta land tar verkligen hand om tjuvarna fint...
Brottsoffren slipper få sina grejer eller en ursäkt osv...
Ring mig Mattias när du får nån mörk stund så åker vi och bankar skiten ur fanstyget.

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Hehe..underbart att man får namn på idioten också :hihi fick du adress,personnummer också?

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen
Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat den en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

släng upp en bild på hojen! :Bugar

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Det är nog en personlig komplott mot dig för vem skulle annrs vilja sno en rosa hoj? :va

Skönt iaf att dom hittade den i körbart skick.
Du får se till och komma på någon träning nu så du får köra lite och bli glad igen. :pannkyss

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
flipsyde skrev:
2337619 släng upp en bild på hojen! :Bugar

Näasså... Jag trodde att färgsättningen var stöldskydd nog. Dessutom är ju hojen i tryggt förvar hos fabbro polisen, men jag får inte träffa den förrän på måndag.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024