Min NÄSTAN färdiga TL1000R fighter

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
nej
Här ska du inte sitta framför burken!.. Du ska vara på Sveavägen och visa upp hojen istället.. :yoparty

hah aa! men måste ju besiktiga först! :huvet men snart så! :banana

tackar!! :)

du glömde biltemas stylish vattenflaska som exp.kärl ;)

ja eller hur!! biltema är underskattat!:D kände inte att jag ville köra utan så det fick bli en sån rackare! jaha.. dags att gå med i sfsmc?? :)

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
hah aa! men måste ju besiktiga först! :huvet men snart så! :banana

tackar!! :)

ja eller hur!! biltema är underskattat!:D kände inte att jag ville köra utan så det fick bli en sån rackare! jaha.. dags att gå med i sfsmc?? :)

Själv köpte jag en plunta i rostfritt från Teknikmagasinet för 99kr, liten och snygg.
du är välkommen att köra med oss på våra körningar :D

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Kul att se den färdig nu! Känner ju dig så det finns säkert många grejer du vill göra ännu bättre/snyggare men den e grym redan nu! :) Från en pajasryttare till en annan, riktigt nice Matte. :tummenupp

Last edited:

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Riktigt snygg, kul med folk som bygger fighters på twinar, lite mer attityd.. Keep up the good work !!

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Shit, gnuttish!!!!!!!!!! Den blev ju porrig!!
Nu blev jag tokavis! Kanske man ska ta o styla budmoppen lite´ra..:D

Btw...riktigt originella speglar! Fast de e ju hårigare utan kanske..

Last edited:

almost_famous

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
nej

man tackar!! :)

Shit, gnuttish!!!!!!!!!! Den blev ju porrig!!
Nu blev jag tokavis! Kanske man ska ta o styla budmoppen lite´ra..:D

Btw...riktigt originella speglar! Fast de e ju hårigare utan kanske..

tackar Robster!! :banana haha va man än gör med budmopparna så suger dem fortfarande ju!

Kul att se den färdig nu! Känner ju dig så det finns säkert många grejer du vill göra ännu bättre/snyggare men den e grym redan nu! :) Från en pajasryttare till en annan, riktigt nice Matte. :tummenupp

Tack eidenhoe! kul o höra! den kommer ALDRIG bli färdig! :tungan

Last edited:

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Vackert bygge, ganska enkelt men ändå snyggt! Inget tyskfighter över det hela!! NICE!:tummenupp

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Mkt styggare än orginalet .. Bra jobb :tummenupp

Last edited:

SlowDog

Kan CNC fräsa
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Slow and Dark...
Bara att stämma in i kören, blev riktigt bra!
Kul att veta att man bidragit lite iaf!

Beckenbauer

900RR TURBO
Gick med
2 Jun 2009
Hoj
-94 CBR 900 RR TURBO
fighter

Hade en TL 1000R fast den såldes.... nu har jag en fighter 900 RR...
Shit vad snygg den blev !!!
Vart hittar du gejjorna som baken och fronten ? jag måste fixa nya lysen fram på min när de inte lyser så värst bra ....

Finns det någon hojjskrot ? du lär ju knappast köpt lyktan och bakdelen nytt ? eller ?

Ferraridanne

Ny medlem
Gick med
11 May 2008
Hoj
TL1000R -99
nice hoj! men ifall du vill så har jag org avgassystem ifall du vill låna till bes!bara att höra av dej!

almost_famous

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
nej
Hade en TL 1000R fast den såldes.... nu har jag en fighter 900 RR...
Shit vad snygg den blev !!!
Vart hittar du gejjorna som baken och fronten ? jag måste fixa nya lysen fram på min när de inte lyser så värst bra ....

Finns det någon hojjskrot ? du lär ju knappast köpt lyktan och bakdelen nytt ? eller ?

kul att du gillar den! Jo jag har hört skvaller från grannen "adrenaline" att din RR gör riktiga härliga myswheelies! :) den måste man ju kika på nån dag!
fronten tro det eller ej hittade jag på blocket av alla ställen!! killen sålde den helt komplett för 800 kr!! stackarn visste inte va han gjorde.. visserligen i sämre skick än nu men ändå.. däremot "ramen" till hela lyktan fick se sopptunnan då den vägde BLY, så gjorde egna lättare fästen. bakdelen(plasten) från ebay där man pusslat olika delar från olika säljare.. länge leve Ebay! :D skrotar finns det ju men dem flesta tycker jag tar hutlösa priser så blivit mycket Ebay o likn.:tummenupp

nice hoj! men ifall du vill så har jag org avgassystem ifall du vill låna till bes!bara att höra av dej!

tackar! :) hmm.. det låter faktiskt mycket intressant ,tror verkligen inte dessa burkar går igenom även med hemmagjorde insatser som sitter i. riktigt sjyst av dig, hör av mig när det är dags! :krama

Last edited:

Beckenbauer

900RR TURBO
Gick med
2 Jun 2009
Hoj
-94 CBR 900 RR TURBO
kul att du gillar den! Jo jag har hört skvaller från grannen "adrenaline" att din RR gör riktiga härliga myswheelies! :) den måste man ju kika på nån dag!
fronten tro det eller ej hittade jag på blocket av alla ställen!! killen sålde den helt komplett för 800 kr!! stackarn visste inte va han gjorde.. visserligen i sämre skick än nu men ändå.. däremot "ramen" till hela lyktan fick se sopptunnan då den vägde BLY, så gjorde egna lättare fästen. bakdelen(plasten) från ebay där man pusslat olika delar från olika säljare.. länge leve Ebay! :D skrotar finns det ju men dem flesta tycker jag tar hutlösa priser så blivit mycket Ebay o likn.:tummenupp

Myswheelies ? det beror på vilken växel :tungan
Den e lite trixig när det tar en sec innan allt vrid kommer ... så man måste vara med på gasen när man ska växla på slangen...

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Stiligt!:yoparty Från ett skalat lik i garaget till en klart sexvänligt pjäs:banana

Bra jobbat. Den hade helt klart platsat i en viss tidning:tummenupp
Kör hårt mannen!

/Mange

Olbraid

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2008
Hoj
-99, Suzuki TL1000
Körde in i en bil med min TL 1000 igår. Så jag funderar oxå på att bygga om min till en street fighter. Men hur riktigt fick du dit styret ??? Bytte du hela styrkronan eller borrade du hål å satte fast fästena rätt på orginal kronan?

almost_famous

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
nej
Körde in i en bil med min TL 1000 igår. Så jag funderar oxå på att bygga om min till en street fighter. Men hur riktigt fick du dit styret ??? Bytte du hela styrkronan eller borrade du hål å satte fast fästena rätt på orginal kronan?

ajfan!! hoppas du klarade dig bra då! Jag köpte en färdig krona med risers av "slowdog" på forumet,han tillverkar fiiiina kronor till bra pris! ville inte borra i originalkronan. Lycka till :tummenupp

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Skitsnyggt! Har du någon bild direkt från sidan? Håller med om att du kan skippa dekalerna. Snyggare utan :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0