Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Min Busa axar OK men den svänger inte som min SV650S gjorde, det saknar jag. Så jag vill helst ha en hoj som kan axa som Busan men svänga som SV650S.
En 2017 Aprilia RSV4 som gått mindre än 100 mil eller en lite mer använd RSV4 som gått nästan 300 mil. Vad skall jag tänka på ?
Eller ska det bli en relativt ny GSX-R1000 ? Vad att tänka på ?
Eller ska jag glömma det här med att det är lätt svänga en tung hoj.
Köp en Yamaha R6, Suzuki 600/750, Kawasaki ZX-R6, glöm axet och lär dig svänga. Vad tänka på ?
När jag provsatt hojar på MC-mässan så satt jag bäst på Aprilia RSV4 och Yamaha R6.
Eller är det inga problem få en Busa att svänga lättare, höj den bak, sänk den fram, byt gaffelkronor för mindre försprång ?
Jag kan ju köpa en ny gaffel med kronor och ny stötdämpare bak med höjning till Busan för en bråkdel av priset för en ny hoj.
En 2017 Aprilia RSV4 som gått mindre än 100 mil eller en lite mer använd RSV4 som gått nästan 300 mil. Vad skall jag tänka på ?
Eller ska det bli en relativt ny GSX-R1000 ? Vad att tänka på ?
Eller ska jag glömma det här med att det är lätt svänga en tung hoj.
Köp en Yamaha R6, Suzuki 600/750, Kawasaki ZX-R6, glöm axet och lär dig svänga. Vad tänka på ?
När jag provsatt hojar på MC-mässan så satt jag bäst på Aprilia RSV4 och Yamaha R6.
Eller är det inga problem få en Busa att svänga lättare, höj den bak, sänk den fram, byt gaffelkronor för mindre försprång ?
Jag kan ju köpa en ny gaffel med kronor och ny stötdämpare bak med höjning till Busan för en bråkdel av priset för en ny hoj.