Min nya hoj=)

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Grattis och lycka till med körningen :) :banana

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Gött! Ser ju riktigt skinande ut!

Se nu till att dansa bort regnet också så vi alla får komma ut å åka lite!

Gratulerar

/FÖRGÖRAREN

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Gratulerar och lycka till!!
Hoppas inte jag förstör stämmningen, men va får du pröjsa i försäkring? Har för mig hondas sport tvinnar e bra dyra.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Mr_Nilsen skrev:
2182331 Gratulerar och lycka till!!
Hoppas inte jag förstör stämmningen, men va får du pröjsa i försäkring? Har för mig hondas sport tvinnar e bra dyra.

Folksam bar billigast. Hos de får jag betala 12300kr för helförsäkring/år. Dock så får jag ställa av, och då är det bara några hundringar i månaden :)
Honda försäkring genom IF skulle kosta 12800kr, men då var det helårsförsäkring som det inte spelade någon roll på om man ställde av eller ej, premien var densamma ändå.

Skrutten: Där fick Bög-Jeppe ;) :hoppa

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Jag faller in i kören, Grattis till köpet och lycka till med kortet.

PS. Enligt säkra kompiskällor drar den bågen soppa som en mindre oljetanker. Det och att avgasrören ständigt var i backen var dock dom enda bristerna enligt honom, jag var påväg att köpa en sådan förra året. DS.

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
Grattis och lycka till :tummenupp

PS. Har inte stött på någon Twin som är dirket bränslesnål men vad fan det får gå på nöjeskontot :)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Thunder skrev:
2182346 Jag faller in i kören, Grattis till köpet och lycka till med kortet.

PS. Enligt säkra kompiskällor drar den bågen soppa som en mindre oljetanker. Det och att avgasrören ständigt var i backen var dock dom enda bristerna enligt honom, jag var påväg att köpa en sådan förra året. DS.

Har läst en hel del på vtr.nu och den ska tydligen dra 06-1l/mil+ beroende på körning. Helt ok tycker jag..
Dämparna kommer väl att bytas ut till nästa år förhoppningsvis.

Kan ju berätta lite bakgrundsfakta då:

Har länge vart intresserad av hojar men det har liksom aldrig blivit av. Så när kompisen (Jesper Cronelid på forumet) köpte sig en Monster så fick man ju ta sig i kragen.. Här har man gått runt och velat haft en en Monster i många år och så går han och köper en..
Hittade ingen lämplig sådan, men valet föll på en VTR. Mer pulver och hoj till samma pris. Ok, den kanske inte är riktigt lika rolig att svänga med, det märker jag väl, men den är säkert skönare att köra med när man ska någonstans=) Och på försäkringsmässigt var det inga större skillnader..
Ska bli underbart med hoj :)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Grattis!!

Om det inte är slipon på den så måste du sätta på det,man kan inte stänga in det undebara ljudet :mattias

Dom oouilar dessutom utan problem på 3:an :fakta

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Hoppsan, det var inte meningen att ge den dålig kritik. Det är väl inte många bågar som man inte kan få i burkarna i marken och inte är dom bränslesnåla om man har lite aktiv körstil.
När jag tittade på att köpa en så var det naturligtvis för att jag tycker det är en bra båge. Men av olika anledningar så valde jag en annan.

Så weeila på av bara den och utnyttja att den går som ett troll på amfetamin :yoparty . Men gör det inte på uppkörningen bara :hihi .

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Långa farbron skrev:
2182637 Grattis!!

Om det inte är slipon på den så måste du sätta på det,man kan inte stänga in det undebara ljudet :mattias

Dom oouilar dessutom utan problem på 3:an :fakta

:Rockbanan

Har jag slutat skriva på forumet efter den här veckan så vet ni vad som har hänt.. :död ;)

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Najs!

Kuts har den ju också så du behöver ju inte oroa dig för vart du ska göra av plånbok och mobiltelefon! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept