Min nya hoj!

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Nu har jag precis kommit hem med min nya hoj! ER6´an fick lämna rum för den här skönheten. En Kawasaki ZX10R 2005. Få mil och otroligt välskött. Känns jäkligt kul att vara tillbaka på en sporthoj igen. Hoppas jag hinner få in ett par mil på den innan det är dags att gå i ide. Har även köpt miniblinkers och en styrdämpare är på väg. Tog bara ett par snabba bilder på den, men det kommer bättre bilder sen när jag haft tid att ta ut hojen till någon lite mer bildskön miljö.

2.jpg

1.jpg

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Grattis!:tummenupp Ser ut att vara i ett fantastiskt skick och snygg färg:)

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
gratulerar. är själv hojlös och funderar mycket på vad man ska köpa. den där hade varit jävligt intressant ifall man hade lite bättre ekonomi.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
man blir lite avis måste man erkänna..

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
VTR1000F, NSR125R
Jag går oxå och lurar på samma rokard, går och suger på en ny '08 hos stibix. Var mest sugen på en 06-07 för jag gillar utseendet på dom (förmodligen ensam om det?) men dom verkar svåra att få tag på. Jaja schysst bike iallafall:tummenupp

Keewee

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Hoj
2008 Hornet 600FA
Från Mc-Emanuel? Var där förra veckan och tittade på både den och R1:an isåfall. Finfin! Grattis :tummenupp

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Tack tack för dom snälla orden. Är så jäkla glad att jag fick tag i denna hojen. Ser verkligen fram emot att sätta dit ett slip-on på den. Den låter inte illa för att vara original, men det kan bli bättre.

Keewee: Ja, det är den som stod i varberg. Kikade också på R1an.
Sharpedge: Försäkringen går på runt 12.000:- om året i halv/hel på SMC-försäkring för mig.

NS

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husaberg fe650 04 husaberg 650 fs650 04
Din lök :mad: Ska man bli omkörd av dig på rakorna nu då:huvet hoppas det svänger mycket när vi kör tillsammans nästa gång:tummenupp Fin hoj en sån ska jag köpa när jag blir stor:)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy