Min Qvarna!!

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
på med bakdäcket nu ! :tummenupp, glöm inte att byta luften också :fakta
Hmm vill gärna ha på bakhjulet men det blir nog någon gång nästa vecka. På fredag nästa vecka fyller man ju år och då fan ska det åkas!

Precis, glöm inte luften :O Akta dig för Biltemas bara, den kan orsaka rediga klotningar =/
Jag kommer nog köra på Castrol Extrem Racing AIR eller kanske köpa bankörd luft... Vet nån hur man ser hur sliten bankörd luft är?

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2780266 Hmm vill gärna ha på bakhjulet men det blir nog någon gång nästa vecka. På fredag nästa vecka fyller man ju år och då fan ska det åkas!

Jag kommer nog köra på Castrol Extrem Racing AIR eller kanske köpa bankörd luft... Vet nån hur man ser hur sliten bankörd luft är?
jag kör på nitroglycerin, gör varända burn spännande :fakta

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Hmm vill gärna ha på bakhjulet men det blir nog någon gång nästa vecka. På fredag nästa vecka fyller man ju år och då fan ska det åkas!

Om du släpper ut lite luft & den har tagit "doft" av gummit i slicksen så är den inget att ha. Då är den nämligen så hårt körd att gummit har släppt joner till racingluften :näsblod

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
2780307 Om du släpper ut lite luft & den har tagit "doft" av gummit i slicksen så är den inget att ha. Då är den nämligen så hårt körd att gummit har släppt joner till racingluften :näsblod
aaa ok... detta får ni inte säga till nån men en kille försökte sälja mig lite "hittad" [FONT=Arial, Helvetica]Castrol Extrem Racing AIR... Så satans billigt! 300KR för båda däcken!! men säg inte till nån!
[/FONT]

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Har jag missat något? vad är det som är skillnad med min vanliga kompressorluft gentemot något du pratade zaraxz?

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137247
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=124699

[FONT=Arial, Helvetica]Kompressorluft har jag hört leder till att man börjar wobbla och grejjor....[/FONT]

Nog med OT i min tråd! Frågor välkommnas!

Ingen av oss har ju en turbomatad zzr1400 direkt. kan aldrig tänka mig att man ens känner någon skillnad även om man kör typ r1. är som att kasta pengarna i sjön.

en kompis till min farsa är däckhandlare och vi är därnere rätt ofta, därför tyckte jag det var rätt konstigt :rolleyes:

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
2780538 Ingen av oss har ju en turbomatad zzr1400 direkt. kan aldrig tänka mig att man ens känner någon skillnad även om man kör typ r1. är som att kasta pengarna i sjön.

en kompis till min farsa är däckhandlare och vi är därnere rätt ofta, därför tyckte jag det var rätt konstigt :rolleyes:
[FONT=Arial, Helvetica][/FONT][FONT=Arial, Helvetica]http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137247

Om du läser den tråden så lär du märka att dom är lika seriösa som 88 clowner i en väldigt liten bil....
[/FONT]

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
Update 3/6 2007:

Ja.... då har man fixat och trixat lite med den nya bakhjulsaxeln... Blir kanske bra till på fredag då jag kanske kör hem den. Det var fan mycket mer jobb än vad jag hade tänkt mig att tillverka hjulaxel som är mindre än orginal, det ska väl gå på nått vänster...

Bilder på hjulaxel(delarna:gnissla ):Pics!

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Update 3/6 2007:

Ja.... då har man fixat och trixat lite med den nya bakhjulsaxeln... Blir kanske bra till på fredag då jag kanske kör hem den. Det var fan mycket mer jobb än vad jag hade tänkt mig att tillverka hjulaxel som är mindre än orginal, det ska väl gå på nått vänster...

Bilder på hjulaxel(delarna:gnissla ):Pics!

bra jobb :tummenupp. På med bakdäcket nu :tuttar

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Hur fungerar ebay är det bara lägg bud? och sen får man grejerna för ja har sett tex hojar för 500 euro?:confused:

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska