min r1a hittad!

Shunon

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Hoj
2010 Yamaha R1
Hur fan kan man hoppas att någon ska död bara för att denne har snott en hoj..
Du måste va sjuk..
Det e inte roligt o bli av med sin hoj men killen kanske inser att han gjort ett misstag o ångrar det.. :tomten

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Shunon skrev:
Hur fan kan man hoppas att någon ska död bara för att denne har snott en hoj..
Du måste va sjuk..
När man fått två, för ärligt skattade pengar köpta, hojar stulna så tenderar man att bli lite "fastare" i sin syn på medmänniskor, man kan t o m tänka på dem som motmänniskor, potentiella tjuvar, drägg och annat slödder som ska trampas på som insekter. Antar att du inte fått någon hoj stulen så du kan ju behålla din "vänd andra kinden till"-synvinkel. Skriv ett inlägg här när du fått din första hoj stulen och blivit förnedrad av polisen som inte ens bryr sig att åka ut till garaget så får vi se vad du tycker då. Själv tyckte jag alltid att det var kul att prata hoj med folk som kollade på min hoj men nu blir jag skitsur om någon kollar, tänker direkt att de spanar efter ett byte. Har i alla fall gått med i hemvärnet för att trygga vapentillgången som en åtgärd. :kulspruta

Shunon skrev:
Det e inte roligt o bli av med sin hoj men killen kanske inser att han gjort ett misstag o ångrar det.. :tomten

...skojar du eller? Så naiv kan väl ändå ingen vara?

Last edited:

mooslund

våga vägra vinter
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
nada just nu
håller med om att det var synd att ´han inte skadade sig... kanske förlora en arm eller ngt... då skulle han lära sig att det straffar siga tt sno andras saker!!! hår man inte råd ska man avstå!!!!
:kocko

Bra att den FAAN krasha!! synd på din hoj!

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
mooslund skrev:
håller med om att det var synd att ´han inte skadade sig... kanske förlora en arm eller ngt... då skulle han lära sig att det straffar siga tt sno andras saker!!! hår man inte råd ska man avstå!!!!

Ska ALDRIG önska någon annan att krasha. Skulle vara betydligt bättre om hojen hittats med den som hade snott den så han hade kunnat få ett rättvist straff, som tyvärr är helt för lite många ggr. men kroppsskada, ja jag är kanske ensam om att tycka det, men tycker inte man ska önska någon att krasha.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
mooslund skrev:

Men titta här, en förespråkare av Sharia.
Välkommen till medeltiden :hej

gladh

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar