Von Vettet
Ny medlem
Tröttnade på hojen som nu är såld. Nya projekt är på ingående
Von Vettet skrev:2144267Tröttnade på hojen som nu är såld. Nya projekt är på ingående
Zenit skrev:2144317VA har ju knappt hunnit få se den ens va kan man tänkas vilja byta den mot
bo$ken skrev:2144410DET ENDA RÄTTA såklart!
tur du inte ställde upp med din kawa undra hur det hade gått dåEasy_Mike skrev:2144870minns ni inte att han fick rast påv sjöborakan av en retta?
så..vem vann vadet..där va väl ngn som rösta 2 veckor
Easy_Mike skrev:2144870minns ni inte att han fick rast påv sjöborakan av en retta?
gsxrtobbe skrev:2145847tur du inte ställde upp med din kawa undra hur det hade gått då
nu får du sluta med de där pillrena som du knapar.eller så var du på fel rakaEasy_Mike skrev:2144870minns ni inte att han fick rast påv sjöborakan av en retta?
Von Vettet skrev:2146839nu får du sluta med de där pillrena som du knapar.eller så var du på fel raka
pappa rastade den lilla supertrimmade rettan i samtliga race...det var någorlunda jämt upp till 200,sen så fick rettan endast se en sukka-tail.....
skulle gärna vilja men kör inte på kostigar med min hoj.föredrar asfalts vägar.men tack ändåEasy_Mike skrev:2146345jag vet psis hur det hade gått..
o därför känns det meningslöst att testa..
men du är välkommen att köra ifrå mig o min 600 på vilken krokväg som helst..
muhahahah!gsxrtobbe skrev:2147998skulle gärna vilja men kör inte på kostigar med min hoj.föredrar asfalts vägar.men tack ändå
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|