Jag är 41 (blir 42 i år), tog A-kortet 30/8 2012 och kom sist i Speedster Cup-premiären 1/6 i år. Om jag slipper bli mer trasig än jag redan är så hoppas jag att jag lyckas göra som Mozz och bli snabbare med åren. Jag blir aldrig snabbast, men jag kan ha roligast. Jag säger också: Kör!
Emil du ska väl inte sälja din K7a? På mantorp så drog jag redan efter första dagen efter ytligare ett motorras
Men satsar på Mantorp med actionpics och knutstorp med racing4fun i augusti..
Den kommer troligen att vara till försäljning efter den här säsongen om du är sugen. Alternativt så kastar jag ut en massa pengar på den och byter fjädring och bygger nytt avgassystem. Har inte riktigt bestämt mig än.
Är du inte nöjd med k7an eller vill du köpa en färdig kittad hoj istället och spara pengar? Varför bygga avgassystem? Jag har faktiskt köp en ny motor som ska i hojen och sen så ska jag mappa den ordentligt denna gång samt ställa in quick shifter. Hoppas på den ska hålla nu för jag är nöjd med k7an, gillar den mycket men har haft mycket problem denna säsongen sen jag monterade bazzaz.
Såg att du satte ett par snabba varv redan på första dagen på mantorp, vad blev din bästa tid?
Jo original ljuddämparna är enorma och de tar mycket stryk när man vurpar, bättre om man kunde bygga om systemet så det är som r1ans istället..
Okej det är riktigt snabbt, första dagen så gick det inget vidare och fick inget flyt i körningen. Satte 1,30 som bäst. Det har inte blivit så mycket körning för min del i år så har inte kommit igång riktigt ännu, men hoppas att jag sätter någon 25 tid när jag kör med actionpics på mantorp.. Har du några fler bandagar planerade?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|